Is het probleem van slecht beeld op de TV (ook zonder dat je de HDD recorder gebruikt) dan ook opgelost?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef duckes het volgende:
koop een "monstercable" scartkabel, dan is het opgelost.
eeeh nee als je signaal op je coax kabekl al slecht is, dan moet je er een versterker tussen zetten. Monstercables zijn scartkabels voor extra mooie weergavequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Is het probleem van slecht beeld op de TV (ook zonder dat je de HDD recorder gebruikt) dan ook opgelost?
OK!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef duckes het volgende:
[..]
eeeh nee als je signaal op je coax kabekl al slecht is, dan moet je er een versterker tussen zetten. Monstercables zijn scartkabels voor extra mooie weergave
Is in elk geval de poging waard!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef Doderok het volgende:
Mijn videorecorder geeft storingen op het beeld, afhankelijk van waar hij staat. Misschien het toestel heen en weer bewegen om te zien waar je het beste beeld krijgt?
Ideaal is het niet...
Als je er een versterker tussen zet, zet m dan op de kabel die je huis inkomt anders versterk je de ruis ook. En zorg voor kwalitatief goede connectoren en bij voorkeur de connectoren van de sataliet kabelquote:
dus de kabelaansluitingen met die schroefconnectoren en niet van die goekope inschuif dingenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:52 schreef duckes het volgende:
[..]
Als je er een versterker tussen zet, zet m dan op de kabel die je huis inkomt anders versterk je de ruis ook. En zorg voor kwalitatief goede connectoren en bij voorkeur de connectoren van de sataliet kabel
YEP! Ook heb ik geprobeerd handmatig e.e.a. bij te stellen. Helpt niets....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:50 schreef duckes het volgende:
Heb je trouwens al een keer geprobeert een verse install van je tvzenders gedaan?
Ik inderdaad een Konig antenneversterker gekocht. Nu moet ik echter nog even een paar antennekabels laten maken. Want op de Konig versterker moeten van die schroef-antennepluggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:16 schreef Quincy5 het volgende:
Zo kort mogelijke, goede kwaliteit coax-kabel gebruiken, goede kwaliteit aansluitmateriaal (afgeschermde stekkers en splitters) en als dat onvoldoende helpt een GOEDE (dus niet zo'n el-cheapo geval, die creeren vaak meer ruis dan ze oplossen) antenneversterker kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |