Doe dan die cover van de hypesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:57 schreef Herald het volgende:
een leuke single van Katy Melua
Op Fok is het dan ook altijd de kunst om tussen de 99 dwaze reacties net die ene normale en bruikbare te vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef Tokay het volgende:
Mijn hemel, wat een stompzinnige reacties verder, op een normale vraag van de ts...
What was I thinking?![]()
Anyway, Roellio, doe met mijn suggestie wat je wilt.Het was in ieder geval goed bedoeld.
O ja, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Biancavia het volgende:
Op Fok is het dan ook altijd de kunst om tussen de 99 dwaze reacties net die ene normale en bruikbare te vinden.![]()
hey van mij zijn allemaal goed dus gewoon op de pagina naar bar-le-duc zoekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Op Fok is het dan ook altijd de kunst om tussen de 99 dwaze reacties net die ene normale en bruikbare te vinden.![]()
Of ze hangen haar op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:26 schreef RedFever007 het volgende:
Een paar kilo cocaine, als ze wordt gepakt door de Chinese douane weet je zeker dat je geen last van haar hebt de komende 40 jaar![]()
Dat heb ik al gezegdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef Loontjah het volgende:
Een mooie foto van jou (eventueel met haar samen) in een mooi lijstje !!!
VInd ik wel cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |