Doe dan die cover van de hypesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:57 schreef Herald het volgende:
een leuke single van Katy Melua
Op Fok is het dan ook altijd de kunst om tussen de 99 dwaze reacties net die ene normale en bruikbare te vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef Tokay het volgende:
Mijn hemel, wat een stompzinnige reacties verder, op een normale vraag van de ts...
What was I thinking?![]()
Anyway, Roellio, doe met mijn suggestie wat je wilt.Het was in ieder geval goed bedoeld.
O ja, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Biancavia het volgende:
Op Fok is het dan ook altijd de kunst om tussen de 99 dwaze reacties net die ene normale en bruikbare te vinden.![]()
hey van mij zijn allemaal goed dus gewoon op de pagina naar bar-le-duc zoekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Op Fok is het dan ook altijd de kunst om tussen de 99 dwaze reacties net die ene normale en bruikbare te vinden.![]()
Of ze hangen haar op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:26 schreef RedFever007 het volgende:
Een paar kilo cocaine, als ze wordt gepakt door de Chinese douane weet je zeker dat je geen last van haar hebt de komende 40 jaar![]()
Dat heb ik al gezegdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef Loontjah het volgende:
Een mooie foto van jou (eventueel met haar samen) in een mooi lijstje !!!
VInd ik wel cool
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
Beetje laat
Maar alle bagger is wel weer weg
Het gaat om het idee zullen we maar zeggen
uit welke generatie komt jij? dat kan tegenwoordig ook allemaal digitaalquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:36 schreef Blik het volgende:
Een schrift met een pen, kan ze elke dag opschrijven wat ze beleefd in China
B_BOY was me voor, hier heeft ze echt iets aan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:15 schreef B_BOY het volgende:
eeen ipod met haar favo muziek erop.
als jij een laptop geeft aan een vriendin die 2 maanden naar China gaat is dat jou goed recht, mijn portemonnee is niet zo goed gevuldquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
uit welke generatie komt jij? dat kan tegenwoordig ook allemaal digitaal![]()
een mobiele telefoon of een pda? is misschien het het makkelijkste, maar het kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:48 schreef Blik het volgende:
[..]
als jij een laptop geeft aan een vriendin die 2 maanden naar China gaat is dat jou goed recht, mijn portemonnee is niet zo goed gevuld
en ze zullen in China ook niet op elke straathoek een internetcafé hebben denk ik
blijft nog steeds een nogal grof budget, en ooit geprobeerd fatsoenlijk te typen op een telefoon?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een mobiele telefoon of een pda? is misschien het het makkelijkste, maar het kan![]()
goh dat is ook niet 10 keer voorbij gekomenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef skippy22 het volgende:
CondoomsStraks heeft ze een of ander onbekende soa
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |