Om deze grap zal ik nog wel even lachen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waterpistooltjes en speelgoedautootjes?
Nou, een flitsend (snap je 'm, whehe) einde hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:35 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk..
Je wil die knapen wat leren en dan gaan ze er zo mee om![]()
Stank voor dank...![]()
Ik hou het overigens voor gezien in dit topic, het gaat echt nergens meer over..![]()
Ga boeven vangen, pauperquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Om deze grap zal ik nog wel even lachen!
Hilarisch![]()
![]()
![]()
Nee natuurlijk niet, een eigen mening kan je beter weggooien als je bij de politie wil werken. Je moet de regels van de wet door iedereen zijn strot duwen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:03 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Thnx.
Een eigen mening wordt dus niet gewaardeerd ?
Hee man politie verdient iig nog stukken meer als vuilnisman zoals jij zal worden aangezien je een iq hebt van een zak strontquote:
De meeste mensen die met de politieopleiding beginnen en al werk hebben gaan er meestal een paar 100 euro op achteruitquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:59 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hee man politie verdient iig nog stukken meer als vuilnisman zoals jij zal worden aangezien je een iq hebt van een zak stront
nou lijkt het net alsof ík de viespeuk benquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En stiekem foto,s maken vuile viespeuk
Ja maar ze zijn nu met een regeling bezig dat agenten in bv regio Haaglanden en Rijnmond meer betaald krijgen als agenten in Twente, wat logisch is aangezien het grotere gevaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De meeste mensen die met de politieopleiding beginnen en al werk hebben gaan er meestal een paar 100 euro op achteruit
Er komt echt van alles binnen zelfs uit het bedrijfsleven maar okequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nu met een regeling bezig dat agenten in bv regio Haaglanden en Rijnmond meer betaald krijgen als agenten in Twente, wat logisch is aangezien het grotere gevaar.
Maar dan is het idd minder als veel mensen op kantoor verdienen. Maar de meeste mensen die bij de politie gaan die komen niet uit het bedrijfsleven maar uit de beveiligings-branche of van het leger.
Als je nou 'ns die paar woordjes ervoor leestquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Er komt echt van alles binnen zelfs uit het bedrijfsleven maar oke
oeps te snel gelezen sorry.. overigens als je uit het leger komt ben je bij voorbaat al aangenomenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:19 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Als je nou 'ns die paar woordjes ervoor leestDat markeer je en die paar woorden ervoor lees je niet ofzo?
![]()
Ik ben 1,89 en weeg 99 kg. en heb 13% vet voor de simpelen onder ons!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..
Ik ben zelf 1.92 en weeg 92 kilo.
Niet bepaald een klein mannetje dus ofzo..
Ik mocht niet langer op je moeder teren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
inderdaad.. en blauwjood is de juiste benaming voor een big
en waarom politie eigenlijk? VMBO niet gehaald.. dan maar bij de politie
Korps?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben 1,89 en weeg 99 kg. en heb 13% vet voor de simpelen onder ons!
Ben aangenomen trouwens.
Alleen nog antecedenten onderzoek en medische keuring!
Dan gaat het idd wat sneller jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:22 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
oeps te snel gelezen sorry.. overigens als je uit het leger komt ben je bij voorbaat al aangenomen
door jou soort is mijn toffe feest van gisternacht bruut verstoord waardoor ik veel eerder naar huis moestquote:Op zondag 9 april 2006 17:45 schreef Bendeleider het volgende:
nutteloze schop !
8 mei medische keuring for who gives a fuck !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |