Wat doe je ? men Topic.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je taal test had je succesvol afgerond? meen je niet![]()
had ik het over je OP dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat doe je ? men Topic.
Elke gevorderde user ziet toch dat dit bericht geschreven is met mijn stijl!!!
Wacht nou eens met geduld af.
Ik ben nooit klaar met mijn op!
Ik woon nog nergens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
had ik het over je OP dan?![]()
ik ben blij dat jij politie wordt.
"waar woon je?"
"valeriusstraat"
"hoe schrijf je da"
wordTquote:
Doe eens begripvol en lief!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef thefunny het volgende:
een blauwe boon is een KOGEL..
En dat je juut wordt....tja, ik zou zeggen, neem contact op met je huisarts. ..
politiepaupers weten ook blijkbaar niet wat humor isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik woon nog nergens.
Hoor morgen of ik aangenomen word.
heulmoal niet!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:48 schreef Basp1 het volgende:
Ik hoop voor jou dat ze niet achter je nickname op fok komen, dan wordt je bij voorbaat al uitgesloten als bendeleider.
Ja ik snap de woonbootgrap wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
politiepaupers weten ook blijkbaar niet wat humor is![]()
niet waar want je zei net hufter!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:49 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
heulmoal niet!
Ik ben uiterst begripvol en respectvol.
Vrouwen parkeren niet foutquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ga naar de huishoudbeurs, daar kunnen ze je zat tips geven en kun je gelijk de foutparkeerders bekeuren. Weet je ook gelijk hoe je de bonnen moet invullen
Liefkozend!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
niet waar want je zei net hufter!![]()
Thnx.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:00 schreef Astrix het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook eens gesolliciteerd bij de blauwe bende.
Ik kwam zowaar door de psychologische test heen maar het ging fout bij het gesprek.
Ik had een gesprek met een muts van het korps Rotterdam en ik zei niet wat zij wilde horen.
Ik had kritiek op de politiek en het functioneren van het politie apparaat en dat was heiligschennis.
Als je bij de politie wilt moet je dus vooral niet te negatief zijn over het overheidsbeleid, succes.
Ik zie het al jaren als het mooiste beroep wat er is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef da_micha_man het volgende:
Was er niks anders meer wat je kon gaan doen, of is het dwangmatig?![]()
Nou...vooruit dan. Succes en veel plezier als juutquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Doe eens begripvol en lief!
Hufter!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:13 schreef D-MIXXX het volgende:
als je een boa wordt --> vieze nsb'er
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |