Maar je vond het dus wel lekker, zo'n staafmixer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:06 schreef Bendeleider het volgende:
Verhaal
Joling trad op...Duh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:08 schreef Mauro het volgende:
Mijn vraag is dus. Wat die jij op de huishoudbeurs?
Ik heb al 19 jaar een droomleven.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Loontjah het volgende:
En wanneer werd je wakker ?
Parenclubs..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jij was toch die user die met veel bombarie aankondigde dat die mee ging naar de fok parenclub meeting.
En daarna zoals verwacht uiteindelijk niet meeging?
En nu weer zo'n ongeloofwaardig verhaal.
Jij moet boeken gaan schrijven
En daarom staat dit ook in ONZ.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jij was toch die user die met veel bombarie aankondigde dat die mee ging naar de fok parenclub meeting.
En daarna zoals verwacht uiteindelijk niet meeging?
En nu weer zo'n ongeloofwaardig verhaal.
Jij moet boeken gaan schrijven
Weet ik niet heb je vader al 2 weken niet gesprokenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Weet ik niet heb je vader al 2 weken niet gesproken![]()
Wat hij zegt !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:10 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Bendeleider aangevallen op huishoudbeurs.
Buwahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Shit man, vandaar dat je het maar met de vrouwen probeerd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Bij mij is er nimmer sprake van proberen hé.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Shit man, vandaar dat je het maar met de vrouwen probeerd?
Dan wordt het eens tijd voor een serieus gesprek.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
R&P over 5 minquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd voor een serieus gesprek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |