Zo ziet het er ook uit als er weer E of WK is...heel die wijk echt hartstikke gay versierdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef Dophertje het volgende:
Bij sterrewijk denk ik aan een buurt vol vrolijke homopaartjes
surequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef nvido het volgende:
Misschien had die meneer haast en kwam jij met je SUV die jij niet onder controle kon / kunt houden en raakte deze meneer van streek.
Bericht aangepast conform uw wensen....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef nvido het volgende:
Wil je nou intelligent overkomen met je 'Afijn'
Het is leuk dat je een nieuw woordje hebt geleerd , maar om nou je hele 'verhaal' er mee onder te zaaien vind ik té
En witregels , ooit van gehoord ?
Je verhaaltje op zich valt ook nog wel mee. Misschien had die meneer haast en kwam jij met je SUV die jij niet onder controle kon / kunt houden en raakte deze meneer van streek.
Had niet gehoeven , maar het leest makkelijker met witregels :pquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:52 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Bericht aangepast conform uw wensen....![]()
Moet je jaloers zijn op een SUV dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
verkapt ik rij in een suv dus wees jaloers op mij topic
wie weet sommige mensen wel. ik zou het ook niet erg vinden om in een mooie suv te rijden, maar ben absoluut niet jaloers om de ts. hij is een loserquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wie weet sommige mensen wel. ik zou het ook niet erg vinden om in een mooie suv te rijden, maar ben absoluut niet jaloers om de ts. hij is een loser
Zoals?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
SUV's zijn auto's voor mannen die wat te compenseren hebben.
En dat is een regelrechte uitspraak van een vrouw die een man zou willen hebben die niets te compenseren heeftquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
SUV's zijn auto's voor mannen die wat te compenseren hebben.
Blijf dat vooral gelovenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is een regelrechte uitspraak van een vrouw die een man zou willen hebben die niets te compenseren heeft![]()
Blijf jij dan ook vooral geloven dat elke SUV-rijder iets te compenseren heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Blijf dat vooral geloven![]()
Ik weet wel beter
rij jij ook in een suv?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook vooral geloven dat elke SUV-rijder iets te compenseren heeft.
Ik weet ook beter![]()
Nee, maar in de branche waar in heb gewerkt had ik een aantal collega's die er een reden.quote:
Jij hebt in hun onderbroekje gekeken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar in de branche waar in heb gewerkt had ik een aantal collega's die er een reden.
Mijn neef rijd er ook een, en dat zijn echt mensen die niets compenseren willen.
Ja ok is begrijpelijk, maar als je met je tank de pc hooftstraat binnen komt rijden om vervolgens 2 pakken en een horloge te kopen denk ik toch bij mezelf tja dat past ook wel in een aygoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar in de branche waar in heb gewerkt had ik een aantal collega's die er een reden.
Mijn neef rijd er ook een, en dat zijn echt mensen die niets compenseren willen.
Alle rijden een dergelijke auto uit beroepsoverweging
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij hebt in hun onderbroekje gekeken?![]()
Niet elke SUV is een tankquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ja ok is begrijpelijk, maar als je met je tank de pc hooftstraat binnen komt rijden om vervolgens 2 pakken en een horloge te kopen denk ik toch bij mezelf tja dat past ook wel in een aygo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |