voel je je geroepen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Rekkie het volgende:
Paxlie is ook een kneus, maar daar opent niemand een topic over!
hahaha wat een verrassende opmerking. Wees dan op zijn minst origineel want dit wist iedereen alquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:28 schreef Rekkie het volgende:
Paxlie is ook een kneus, maar daar opent niemand een topic over!
Dan lijkt een duel op twee keer vier wielen mij een stuk logischer. Alonso twijfelt namelijk aan de F1-capaciteiten van de beste man, niet aan zijn capaciteiten op een tweewieler. Een uitdaging om vervolgens tegen Rossi op zijn motor te racen lijkt me dan ook niet eerlijk. Ik zou het ook niet aannemen.quote:Rossi daagde Alonso eerder deze week uit tot een duel op vier en twee wielen. De Italiaan wil op die manier uitvechten wie de snelste rijder is. Alonso had die uitdaging aan zichzelf te danken nadat hij zich in de pers minachtend uitliet over de F1-kansen van Rossi.
alonso gaat volgend jaar toch naar mclaren en ik wens hem daar veel succes. BOEM, PLOF, ROOKquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alonso is een goeie rijder, maar hoe vaker hij wint, hoe meer sterallures hij krijgt![]()
Rossi is ook zeer arrogant, maar hij staat in ieder geval achter zijn grote mond en doet ook wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:30 schreef PsyCha het volgende:
Whahahaaha! En Rossi is zeker niet arrogant.
Maar toch blijf ik ze beide cool vinden.![]()
Dit jaar heb ik nog geen mercedes zien ploffen...Wel alles andere motorenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alonso gaat volgend jaar toch naar mclaren en ik wens hem daar veel succes. BOEM, PLOF, ROOK![]()
Nee.....BOEM, PLOF, VLAMMEN, ROOKquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alonso gaat volgend jaar toch naar mclaren en ik wens hem daar veel succes. BOEM, PLOF, ROOK![]()
Nee, Alonso vindt dat motorrijden makkelijk lijkt te zijn:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:31 schreef Adagio het volgende:
[..]
Dan lijkt een duel op twee keer vier wielen mij een stuk logischer. Alonso twijfelt namelijk aan de F1-capaciteiten van de beste man, niet aan zijn capaciteiten op een tweewieler. Een uitdaging om vervolgens tegen Rossi op zijn motor te racen lijkt me dan ook niet eerlijk. Ik zou het ook niet aannemen.
Daarom een duel op vier wielen én op twee wielen.quote:In een gesprek met Motorcycle News geeft Rossi aan de uitdaging van Alonso niet uit de weg te gaan. "Ik heb gelezen dat Fernando met wat training met een MotoGP-motor wel op het podium zou kunnen finishen. Nou, wat mij betreft rijden we een keertje samen tegen elkaar op een MotoGP-motor, een rallywagen en een Formule 1-wagen. De tijden kunnen we dan bij elkaar optellen en dan zullen we eens zien wie er de winnaar is", aldus Rossi.
Ook Alonso lijkt dit wel wat te vinden. "Valentino wil mij driemaal uitdagen? Dat lijkt me best geinig: Ik ben er klaar voor!", is zijn reactie in de Gazzetta dello Sport.
De kracht ligt in het benadrukkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hahaha wat een verrassende opmerking. Wees dan op zijn minst origineel want dit wist iedereen al
wie had het over motoren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik nog geen mercedes zien ploffen...Wel alles andere motoren![]()
schumacher owned hem, huppa pannaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:45 schreef Apekoek het volgende:
Alonso is maar een matige voetballer
sato owned iedereenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
schumacher owned hem, huppa panna
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |