Niet als ik erachter rij en het ding stuitert over de weg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:47 schreef martinlutherking het volgende:
Een appel kan prima.
Een appel van de één zet aan tot een sigarettenpeuk van een ander!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:47 schreef martinlutherking het volgende:
Een appel kan prima.
Ik dacht dat je het over een parkeerplaats had ofzo, waarbij je een appel de bosjes inslingerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet als ik erachter rij en het ding stuitert over de weg.
Dat mag wel! Mits een klokhuisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een parkeerplaats had ofzo, waarbij je een appel de bosjes inslingerd.
Neen, tijdens het rijden dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een parkeerplaats had ofzo, waarbij je een appel de bosjes inslingerd.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef Doderok het volgende:
Sigaret kan toch geen kwaad... als het een zelfgerolde is...
Zie zelfgerolde groentjes, mag je helemaal niet in het openbaar roken!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef Doderok het volgende:
lekker als je als moterijder erachter rijd en dat ding komt in je helm terechtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:51 schreef Doderok het volgende:
En meestal zijn het ook nog eens brandende sigarettenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:10 schreef vosje505 het volgende:
[..]
lekker als je als moterijder erachter rijd en dat ding komt in je helm terecht![]()
Je hebt toch een asbak?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef Doderok het volgende:
Ik doe het enkel als niemand in de buurt is!
Die keert 'ie ook om op de parkeerplaats, als er niemand in de buurt is.quote:
Idiotenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die keert 'ie ook om op de parkeerplaats, als er niemand in de buurt is.
Ja, maar het is toch veel makkelijker om het uit je lamme poten te laten flikkeren, ipv een beweging opzij te maken en het in de prullenbak te gooien?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Idioten
Op een parkeerplaats staat 9 van de 10 keer een prullenbak.
Ik zou je als moederzijnde een draai om je oren geven als je het niet deed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
't is mijn auto niet, kan de asbak van m'n moeder toch niet vuil maken?![]()
pics?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zou je als moederzijnde een draai om je oren geven als je het niet deed.
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Apekoek het volgende:
Ik gooi altijd de hele kanker tiefus zooi uit mijn raam!
Mc Donalds familie verpakkingen, sloffen opgerookte sigarretten, zo het raampje uit.
Soms neem ik ook wel eens chemisch afval mee, ken het anders toch nergens kwijt.
Ja, ze hebben het ook nog zo gemaakt dat je er met je auto precies naast kan rijden. Raampje open, troep erin en doorrijden maar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:41 schreef eBay het volgende:
Je moet eens in de buurt van McDonalds restaurants kijken, ligt het bezaaid met McDonalds afval etc. Mensen die het in de auto eten gooien het uit het venster. Vroeger deponeerde men dat netjes in de afvalbak.
owja en soms ook grofvuil, complete koelkasten en afgedankte waschmachines die uit het raampje verdwijnen.quote:
Je rijd al in een vervuilende auto en gaat dan ook nog eens al je troep uit je raam gooienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Apekoek het volgende:
Ik gooi altijd de hele kanker tiefus zooi uit mijn raam!
Mc Donalds familie verpakkingen, sloffen opgerookte sigarretten, zo het raampje uit.
Soms neem ik ook wel eens chemisch afval mee, ken het anders toch nergens kwijt.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
owja en soms ook grofvuil, complete koelkasten en afgedankte waschmachines die uit het raampje verdwijnen.
ook schoonmoeders?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
owja en soms ook grofvuil, complete koelkasten en afgedankte waschmachines die uit het raampje verdwijnen.
MILF loverquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
De mijne mag in de auto blijven zitten hoor!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:45 schreef SHE het volgende:
Ik ben zo iemand
Ik wil het liefst geen sigaretten in mijn asbak in de auto, want dan blijft die rooklucht hangen en dat vind ik goor. Dus gaat ie naar buiten. Ik doe dat overigens niet als er motorrijders of fietsers in de buurt zijn of als een auto dicht op me zit. Ik wil niemand pijn doen of schade toebrengen ofzo.
Ik WEET dat ook sigaretten slecht voor het milieu zijn...maar ik doe het toch
Op straat houd ik me zoveel mogelijk in, sowieso is roken op straat niet echt chique. Komt het toch voor, dan gooi ik het in een putje of maak het uit op muur/straat en gooi het in de afvalbak.
Op straat zijn er genoeg afvalbakken, dus kleine moeite je shizzle even in die bakken te deponeren.
quote:
Als je geen rooklucht wilt in je auto, dan moet je niet in je auto roken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:45 schreef SHE het volgende:
Ik wil het liefst geen sigaretten in mijn asbak in de auto, want dan blijft die rooklucht hangen en dat vind ik goor.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:37 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als je geen rooklucht wilt in je auto, dan moet je niet in je auto roken.
Alsof de rooklucht niet blijft hangen als je je peuk uit 't raam gooit, als er in een auto gerookt wordt ruik je dat altijd. Ontzettend goor IMHO.
Ik heb genoeg niet rokers in mijn auto en nee, dat ruik je niet. Maar ik rook ook alleen met raampje open...anders vind ik het viesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:37 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Alsof de rooklucht niet blijft hangen als je je peuk uit 't raam gooit, als er in een auto gerookt wordt ruik je dat altijd. Ontzettend goor IMHO.
* Doderok denkt: Je bent zelf ontzettend goor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:37 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
's winters ook, als het buiten 5 graden vriest?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb genoeg niet rokers in mijn auto en nee, dat ruik je niet. Maar ik rook ook alleen met raampje open...anders vind ik het vies
Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk hoor...het is een smerige gewoonte
Mijn broer doet exact hetzelfde in zijn auto. En ik ruik het wel hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb genoeg niet rokers in mijn auto en nee, dat ruik je niet. Maar ik rook ook alleen met raampje open...anders vind ik het vies
Verder heb je natuurlijk helemaal gelijk hoor...het is een smerige gewoonte
Venster open, verwarming op maximumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
's winters ook, als het buiten 5 graden vriest?
dan heb je of een heel klein raam, of een verwarming die met een straalmotor nog niet te draaien isquote:
Nee hoor, verwarming verbruikt niets, komt gewoon van de koeling van de motor!quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
's winters ook, als het buiten 5 graden vriest?
Je meurt de wagen van je moeder ook uit met die kankerlucht, waarom zou je dan ook niet de asbak gebruiken?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef Doderok het volgende:
[..]
't is mijn auto niet, kan de asbak van m'n moeder toch niet vuil maken?![]()
Rook jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef SHE het volgende:
[..]
JaErg he...ik kan echt niet roken als het raampje niet open is hoor...dan krijg ik geen lucht
Eigenlijk te gestoord voor woorden hoor...
Moet er maar weer eens aan geloven denk ik
Aan stoppen bedoel je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef SHE het volgende:
[..]
JaErg he...ik kan echt niet roken als het raampje niet open is hoor...dan krijg ik geen lucht
dat is tamelijk zorgwekkend jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Omdat die vol met lavender zit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je meurt de wagen van je moeder ook uit met die kankerlucht, waarom zou je dan ook niet de asbak gebruiken?
Die middeltjes die zogenaamd de rooklucht doen verdwijnen meuren nog net zo erg, zo niet erger, dan de rook zelf. Wat voor enorme teringlucht heb je immers nodig om die rooklucht te doen overheersen?quote:
Verslaving..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:48 schreef Mobster273 het volgende:
overigens verbaast het mij sowieso wat rokers soms over hebben voor hun kankerstokkie, is het -15 staan ze nog buiten te roken... dan moet je je toch gaan afvragen of je ergens je prioriteiten scheef hebt liggen....
Heb ik er niet in gedaan ...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die middeltjes die zogenaamd de rooklucht doen verdwijnen meuren nog net zo erg, zo niet erger, dan de rook zelf. Wat voor enorme teringlucht heb je immers nodig om die rooklucht te doen overheersen?
Ga dan alsjeblieft weer roken.
mentale zwaktequote:
Waarom steekt men dan zelf die verschikkelijk gore sigaretten op?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die middeltjes die zogenaamd de rooklucht doen verdwijnen meuren nog net zo erg, zo niet erger, dan de rook zelf. Wat voor enorme teringlucht heb je immers nodig om die rooklucht te doen overheersen?
Ga dan alsjeblieft weer roken.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef eBay het volgende:
[..]
Waarom steekt men dan zelf zulke verschikkelijk gore sigaretten op?
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jij rookt dus hè.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |