Het kelderluik is altijd openquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachts![]()
[R&P] open all nightquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachts![]()
Nee die danst erboven opquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[R&P] open all nightreasonable prices
... maar geen Bluezz achter de bar...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef mazaru het volgende:
Dit is ook echt een sloooooooooooooowwwww chattttttt... he?![]()
tegen de tijd dat ik hier aankom waaien is het toch meestal al zelfbedieningquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
[R&P] open all nightreasonable prices
... maar geen Bluezz achter de bar...
The story of your life?quote:
ah, je seksleven loopt niet meer zo lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
The story of your life?
Nou ja, af-en-toe jezelf bedienen op je ouwe dag, als de nachtzuster het weer laat afweten, is ook niet zo erg, toch?![]()
Neuh... zelfbediening gaat alleen 's nachts op, rest van de dag niets te klagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
The story of your life?
Nou ja, af-en-toe jezelf bedienen op je ouwe dag, als de nachtzuster het weer laat afweten, is ook niet zo erg, toch?![]()
Ik heb niets te klagen, want zuster aan huis.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
ah, je seksleven loopt niet meer zo lekker![]()
Golfer!quote:
Ik ben Ghandi, volgens die test.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
Golfer!
Wie ben jij![]()
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?
Ff kijken of wij een beetje matchen![]()
Ook al zo'n menslievend gedrocht dusquote:
Wie was jij dan, volgens die test?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
Die morfine begint al lekker door te werken, hehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was jij dan, volgens die test?
Laat me raden:
Moeder Theresa zeker.
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Die morfine begint al lekker door te werken, heh![]()
Ik las pruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.quote:
Slaap lekker, ouwe menslievende zuurpruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.![]()
Maar deze ouwe zuurpruim gaat nu zich even laten instoppen door de verpleging.
Ben er nog steeds niet aan gewend, stomme test. Krijg er gewoon nachtmerries van. Zie mezelf steeds langzaam transformeren naar moeder Theresaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |