Kunnen wij als ouwetje niet een nieuw kunstprojectje beginnen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
Mierenarmband bevalt prima, bijna net zo mooi als een kattenhandtasje![]()
Ben jij ook dronken, Golfer?quote:
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halenquote:
Jij zit vol goeie ideeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halen![]()
Nee, kan hem nog overend krijgen.quote:
Oei....2 bejaarden met mijquote:*voelt een bejaardensex-trio aankomen![]()
Nee, Bluezz doet gewoon lekker met de bezem mee.quote:Bluezz in de bezemkast opsluit![]()
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag een korsakov test gedaan
en het was [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Kippesoep zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Face it, jij bent menslievendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent al die soep werkelijk uit aan het delen? Was m'n vriezer leeg aan het ruimen, even een voorraadje invriezen. Stuur ik de rest wel naar het bejaardentehuis hier
![]()
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnquote:
Ik ben heeeeeel mensenlievend, das waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Face it, jij bent menslievend![]()
En uitdelen zal je![]()
![]()
Ach, als je maar voldoende Tamiflu ingespoten hebt bij jezelf is er niets aan de hand, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Gaan we schieten, wat ben jij gevaarlijk op dit tijdstipquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij bent een moeder Theresa hoor jij hoort gewoon lief te zijn![]()
Ben nog in de ontkenningsfasequote:
Ik leer het ooit wel..... misschienquote:
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef donnahvh het volgende:
wat zijn er nog veel bejaarden wakker![]()
gaat als een trein deze sc
he??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoor![]()
Voor inwijding eerst bejaardensex, wel graag eerst (een nummertje) trekken en keurig op je beurt wachten![]()
never mind... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken.quote:
same here, kroeg dan maar snap t nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nm... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken. Niet opletten en anders ook nooit trouwens![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
same here, kroeg dan maar snap t nog nietmja snaptnix he
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |