donequote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:55 schreef DeeCruise het volgende:
Teletekst...kan niet missen.
En het paginanummer zoek je maar lekker zelf op
Iedereen hoopt dat een topic met zo'n ongelofelijke kuttitel en bijbehorende OP, neergezet door een triangeljosti in het kwadraat z.s.m. gesloten is en komt daarom met tips...quote:
Hoezo klote.. staat een linkje.. en je kunt alle pagina's doozappen i.p.v. te wachten erop!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:58 schreef Jey het volgende:
goed plan.. klote teletekst.. tnx
De wat oudere tv's kunnen dat toch echt niet hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en je kunt alle pagina's doozappen i.p.v. te wachten erop!
Heb je je info nou?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:03 schreef Jey het volgende:
kweet niet of je weet hoe schiphol.nl werkte (tegenwoordig niet zo fijn meer..) maar teletekst.. kwist niet eens dat het nog bestond.. (iig wel robuuster dan schiphol.nl) werkt schiphol.nl echt niet mensen?!
fijne mening jongen, voeg wat nuttigs toe of ga slapen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat een topic met zo'n ongelofelijke kuttitel en bijbehorende OP, neergezet door een triangeljosti in het kwadraat z.s.m. gesloten is en komt daarom met tips...
jup, heb middernachtswaanzin![]()
Ey LAMLUL...niet voor het een of het ander, maar wie was er nou de EERSTE die met de oplossing kwam?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:07 schreef Jey het volgende:
[..]
fijne mening jongen, voeg wat nuttigs toe of ga slapen...
Hallo internet link enzoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:03 schreef JeRa het volgende:
[..]
De wat oudere tv's kunnen dat toch echt niet hoor
fijn dat ik in je typwereldje mag komen, ja je kwam met het antwoord. Vanwaar je afzeikgedrag?...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ey LAMLUL...niet voor het een of het ander, maar wie was er nou de EERSTE die met de oplossing kwam?
Nou?
Goedzo, muil houden, info opzoeken, en oprotten svp....![]()
Excusesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hallo internet link enzohttp://teletekst.nos.nl/
Lezen
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag....heb je je info nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:17 schreef Jey het volgende:
[..]
fijn dat ik in je typwereldje mag komen, ja je kwam met het antwoord. Vanwaar je afzeikgedrag?...
vertel eens?..
dank hoor..
cheers,..
No worry's tis een handig linkjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:21 schreef JeRa het volgende:
[..]
Excusesjarenlang geïnternet heeft ervoor gezorgd dat ik alle posts die met 'http://' beginnen automagisch negeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |