Vrouwen kunnen ook gewoon boven het gat gaan hangen en hun gang gaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:17 schreef neilpad het volgende:
Nu het douche-urineren steeds vaker op duikt in onze hedendaagse samenleving leek het me wel leuk om het badplassen ook wat algemener acceptabel te maken.
Ik had laatst een lumineus idee om het plassen in een vol bad mogelijk te maken.
Als je de stop van het bad haalt wanneer deze vol is dan onstaat er rondom het putje een soort druk veld waardoor het water harder naar binnen gezogen wordt. Als je nou met je penis er iets boven gaat drijven en dan gaat plassen lijkt het me dat alles direct wordt afgevoerd. Na je kleine boodschap doe je de stop er weer op, eventueel vul je het bad weer iets aan en voilį.
Voorlopig is het dus alleen voorbehouden voor mannen maar ik denk dat vrouwen sowieso te ijdel zijn om zich op dit reeds onbewandelde pad te begeven.
Wat ik nu dus eigenlijk zoek is een (of meerdere) vrijwillger(s) om mijn theorie te bevestigen, aangezien ik de komende week zelf zonder bad zit.
Maar die missen het genot van de aanblik van de wegspoelende urine.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook gewoon boven het gat gaan hangen en hun gang gaan
Dan moeten ze maar een vriendinnetje uitnodigen om het op film vast te leggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Maar die missen het genot van de aanblik van de wegspoelende urine.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar een vriendinnetje uitnodigen om het op film vast te leggen
Ik ben volgens mij lichtelijk gefrustreerd...In bovenstaande zin (die ik niet eens las maar er overheen keek) herkende ik spontaan de woorden "vrouwen" en "gangbangen"..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook gewoon boven het gat gaan hangen en hun gang gaan
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij lichtelijk gefrustreerd...In bovenstaande zin (die ik niet eens las maar er overheen keek) herkende ik spontaan de woorden "vrouwen" en "gangbangen"..
Time for a headshrinker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |