Who caresquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
Met zo'n rode kutvlag door hun usericoon gemengd.
Erg leuk dat jullie allemaal fijn groepsgedrag vertonen en met elkaar meelopen en zo geengageerd bezig zijn met de huidige wereldproblematiek.
Maar ik vind het niks!![]()
ik zou er ook bijna een topic over openen....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
Erg leuk dat jullie allemaal fijn groepsgedrag vertonen en met elkaar meelopen en zo geengageerd bezig zijn met de huidige wereldproblematiek.
Zo is datquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee maar zag net weer zo'n irritante vlag. en nu is de maat vol!![]()
Februari heeft gebeld, ze willen hun KLB topic terugquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Februari heeft gebeld, ze willen hun KLB topic terug
maar je hoeft het niet te doen... wij van de rode vlaggetjes groep vinden het niet erg... en ja.. wij zijn een heel sterk en sociaal groepje... en al s kutusers gaan lopen zeiken dan negeren wij dat gewoon en gaan verder met ons leven.... bedankt...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
mmmm je hebt gelijk... en nu?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:27 schreef outcast_within het volgende:
je hebt 33% van de posts in dit topic tot nu toe
gaat je goed dat negeren
ik spreek me zelf niet tegen.... ik heb genees een vlag....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:31 schreef outcast_within het volgende:
je spreekt jezelf tegen. Je bent hypocriet.
Net zoals 99% van de users die zo'n kutvlag hebben/hadden
that's all
weet niet.. jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:39 schreef Mikkel het volgende:
Wie is hier nu de huilie?
LEMMINGquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:18 schreef outcast_within het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |