Heb je dat ook echt gedaan, of..? En maak een fotoboek aan, dan weet ik in welke mate ik medelijden moet hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:03 schreef Demonix het volgende:
toch handig dat ik op krukken loop en m daar een paar rammen mee kon geven.
Toevallig kreeg ik vandaag ook een bete, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:03 schreef Demonix het volgende:
ik hoop dat iedereen een bete heeft gehad![]()
je kan veel flikken bij me,maar kom niet met je poten aan mn honden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je dat ook echt gedaan, of..? En maak een fotoboek aan, dan weet ik in welke mate ik medelijden moet hebben.
Ah, okquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:06 schreef Demonix het volgende:
[..]
je kan veel flikken bij me,maar kom niet met je poten aan mn honden.
dus ja ik heb m inderdaad neergeramt met mn krukken.
goed zo! een vrouw met ballenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:06 schreef Demonix het volgende:
[..]
ik doe het jullie niet aan foto's te plaatsen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, ok. Nu je fotoboek nog ff fixen
.
Jawel, gewoon doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef Demonix het volgende:
[..]
ik doe het jullie niet aan foto's te plaatsen.
daar kan niet elk beeldscherm tegen.
Lui wijfquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:03 schreef Demonix het volgende:
Mn vriend komt thuis,ontploft die klootzak omdat ik was vergeten boodschappen te doen.
dag rammiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:14 schreef teh-Rammie het volgende:
Marokkanen die honden aanrijden
PvdA
Talpa
aye ay kapiteinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kutfoto.
Hmm, verklein 'm dan.
ik zit toch niet thuis...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef Demonix het volgende:
ik hou me niet verantwoordelijk voor ontploffende beeldschermen![]()
http://fotoboek.fok.nl/Demonixquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:39 schreef DeeCruise het volgende:
Ik zie anders niks....
Je link doet vrij weinig, die van mij is beterquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Demonix
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:43 schreef Demonix het volgende:
born slippy....nooit van gehoord.
Je scoort serieuze minpunten momenteel....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:46 schreef Demonix het volgende:
nope echt nooit van gehoord.
en zo te horen ben ik daar blij mee ook![]()
Mag stoppen? Dus ik hoef niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:50 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je scoort serieuze minpunten momenteel....
Nu mag je stoppen...![]()
Heeeeeeeeey Rammiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:14 schreef teh-Rammie het volgende:
Marokkanen die honden aanrijden
PvdA
Talpa
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:06 schreef Demonix het volgende:
[..]
Nee in een kartonnen doos.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
Woon je toevallig ook nog in een trailer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |