ik wist het welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:28 schreef roedeledokie het volgende:
mot je tuup?
Hep ju doar prbleme meeehheee?quote:
nééé, daar heb ik gééhn probléme mééhquote:
Dat dacht ik, nu ontopicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:33 schreef Onderbroek het volgende:
limburgers zijn cool
'figuur' 'persoon' zoiets...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is een tuup, lieve taalbarbaren??
Daarmee wordt in deze provinciequote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is een tuup, lieve taalbarbaren??
okeeeequote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:39 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Daarmee wordt in deze provinciede persoon in kwestie (meestal negatief) bedoeld
Ik heb al eens geopperd om de landsgrens bij Eindhoven te laten eindigen, dat werd toen met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
okeeeeRare tuupen die Limburgers
![]()
Maar bij jullie kun je wel goed fietsenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:43 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik heb al eens geopperd om de landsgrens bij Eindhoven te laten eindigen, dat werd toen met open armen ontvangen.
Ik zie er wel wat in, de republiek Limburg, Bankgeheim, dat soort zaken, kunnen jullie je zwart geld straffeloos hier parkeren.![]()
Ik ga bij ons liever met de auto!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar bij jullie kun je wel goed fietsen![]()
![]()
Nee, ik had geen geld voor gordijnen, sinds hier de mijnen gesloten zijn is er hier nergens meer geld voor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef Agiath het volgende:
Zo, dus je hebt ook je gordijnen na 3 jaar maar weer is opengedaan?
Roger that!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Roger roger.. Sierra Lima Oscar Tango Juliet Echo.. over
Ik keek toch alleen maar uit het raam en zag!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:59 schreef heiden6 het volgende:
Wat een compleet debiel topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |