Ze zijn 10 pond met batterij en 4 mesjes voor die uitvoering zijn eveneens 10 pond (9.99 om precies te zijn)quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:14 schreef Asshole het volgende:
Hier in Engeland kosten ze 7 pond zonder batterij en 9 met batterij oid. Is dus ongeveer 10 en 14 euro.
Ik moet als het goed is in die week voor Gilette werken in een Albert Heijn, hopelijk mag ik ook een pakketje meenemen.quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Amootje het volgende:
Week 1 bij Albert Heijn verkrijgbaar tijdens de hamsterweken!!
Incl. de scheergel en aftershave. Gratis sample voor elke mannelijke klant aan de kassamet een kortingsbon voor de aankoop van een Fusion!!
btw, kheb net mn apparaat vervangen voor een mach 3 turbo dus ga geen fusion kopen
ik heb het gevoel dat je minder over je huid heen moet om hem glad te krijgenquote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Pupil het volgende:
Waarom is hij zoveel beter dan bijv. de mach 3 turbo die ik nu heb? Scheert hij gladder en zonder irritatie en kun je er nog wel mee tegen de baardgroei richting scheren?
Doordat er 5 mesjes zijn is de drukverdeling beter waardoor je ook minder snel je gezicht zal openhalen. Zelf vind ik het mesje aan de achterkant erg handig voor bijvoorbeeld je bakkenbaarden goed recht te krijgenquote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Pupil het volgende:
Waarom is hij zoveel beter dan bijv. de mach 3 turbo die ik nu heb? Scheert hij gladder en zonder irritatie en kun je er nog wel mee tegen de baardgroei richting scheren?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:56 schreef edelwater het volgende:
http://www.gillettegameface.com/?a=1
[afbeelding]
9.95? overpriced????quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:37 schreef Repeat het volgende:
die dingen zijn zo overpriced man
hou op zeg.
En dat terwijl ze bij de Sensor al heel duidelijk lieten zien, in de animatie, dat dat 2de mesje het haartje helemaal weghaalde. Dus dat 3de mesje van de Mach was al 1 overbodige beweging, en nu komen er nog 2 overbodige mesjes bij!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef _Henry_ het volgende:
Wat een onzin.
In die reclame van de Mach 3 zag je duidelijk in zo'n animatiefilmpje dat na het 3e mesje over zo'n haar ging, de haar helemaal weg was![]()
Nu gaan er dus 2 mesjes teveel overheen, wat tot onnodige irritatie leidt.
Bovendien was het idee van de Mach 3 dat je maar één scheerbeweging hoeft te maken met 3 mesjes ipv 2 bewegingen met 2 mesjes. Dan gaat er dus 4 keer een mesje over je huid, maar met dit ding 5 keer![]()
Overpriced ja, of under spec, dat kan ook.quote:
Het heeft een 'coole' naam, een hippe kleur en extra veel mesjes. Wie wil dat nu niet? Om het jaar komen ze met de nieuwste en beste scheermesjes en er zijn mensen die het blijven kopen.quote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Pupil het volgende:
DIE zocht ik! De sensor. Die vond ik nog prettiger scheren dan m'n mach3, maar die was naar de klote en geen houdertje meer te krijgen toen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat terwijl ze bij de Sensor al heel duidelijk lieten zien, in de animatie, dat dat 2de mesje het haartje helemaal weghaalde. Dus dat 3de mesje van de Mach was al 1 overbodige beweging, en nu komen er nog 2 overbodige mesjes bij!
Ha! Ik voel nú al irritatie opkomen! [afbeelding]
ik ook maar vanaf morgen die nieuwe maar 's proberen... oh enne dit lijkt me wel een topicvoor jou...quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:28 schreef Ritchie het volgende:
Ik gebruik nu de Mach3 om te scheren. En ik scheer er ook mijn hoofd mee.
Ga deze zeker proberen.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ik ook maar vanaf morgen die nieuwe maar 's proberen... oh enne dit lijkt me wel een topicvoor jou...
Dat ding is niet echt afgeschermd, maar het randje eromheen is hoog genoeg om te voorkomen dat 'ie in je vinger snijdt als je 'm aanraakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:50 schreef Ritchie het volgende:
Vraag: Dat extra scheermesje aan de achterkant.. Is dat open en bloot, of is het af te schermen of weg te halen?
Dan raak je 'm dus ook niet aan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:51 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat ding is niet echt afgeschermd, maar het randje eromheen is hoog genoeg om te voorkomen dat 'ie in je vinger snijdt als je 'm aanraakt.
Gilette verdient alleen aan de verkoop van de mesjes. Dus ga er maar niet vanuit dat ze een product op de markt brengen waardoor ze die melkkoe kwijtraken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Mooie verkooppraatjes, maar alsnog moet je die mesjes na 1 week vervangen
Het apparaat is inderdaad niet hetgeen waar ze aan verdienen. Daar doe je met gemak 2 jaar of langer mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Gilette verdient alleen aan de verkoop van de mesjes. Dus ga er maar niet vanuit dat ze een product op de markt brengen waardoor ze die melkkoe kwijtraken.![]()
Twee à drie weken? Dat klinkt wel lang ...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Solidius het volgende:
"'Mannen die nat scheren, doen dat gemiddeld vijf à zes keer per week en kunnen twee à drie weken vooruit met een mesje', zegt Kossmann."
Bron
Valt best mee dus
lang? Ik doe een maand met 1 mesje..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee à drie weken? Dat klinkt wel lang ...
waarom zonder power? als ik hem haal, wordt dat zeker de powerversiequote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:34 schreef Adelante het volgende:
M'n Mach3 mesjes waren op, dus heb vandaag een Fusion (zonder ppower) gehaald om te proberen. Kreeg er bij Etos ook zo'n memorystick bij van 128mb
. bevindingen volgen...
quote:Gillette Fusion scheermes inclusief 2 losse mesjes
Gratis hamster pluche bij deze aanbieding. OP=OP.
11.99 10.-
ik scheer maar 1x in de week (een enkele keer 2x per week), 5-6x per week en ik heb elke dag een rode bakkes van de irritatie, dan maar een stoppelbaardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:13 schreef Solidius het volgende:
"'Mannen die nat scheren, doen dat gemiddeld vijf à zes keer per week en kunnen twee à drie weken vooruit met een mesje', zegt Kossmann."
Bron
Valt best mee dus
Bij Schlecker nog gewoon te bestellen. Ik had een setje voor mijn man besteld. Hij is er zeer tevreden over.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef zomer000 het volgende:
Bij de Etos was de actie met usb stick binnen een dag uitverkocht. Per filiaal hadden ze maar 10 usb sticks gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |