sorry, ik mag niet meer anders had ik er ook 1 voor jou geopendquote:
Hij heeft best wel veel om te adoreren hoor.quote:
Zeiker!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
Je charmeoffensief is misschien 'n beetje teveel van het goeie, dribbel...
'k wilde dat eigenlijk zeggen, maar bedacht me dat 'ie dat wellicht niet zo tof vindt...quote:
Ave Jordy-Bquote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k wilde dat eigenlijk zeggen, maar bedacht me dat 'ie dat wellicht niet zo tof vindt...
En je moet 'n beetje aardig doen tegen zij die geband gaan worden
'k ben in de eerste kamer geweest.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zeiker!
Als je op de lucht van gefrituurde "gebakken" aardappeltjes was afgegaan had je best wel wat Fok!kers kunnen treffen
afgelopen zaterdag...quote:
hee... 'n newbie... wat lief.quote:
Had je toen nog een baard?quote:
Zie je wel!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:01 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb nog steeds 'n baard... en 'k heb u niet gezien.
't is ter compensatie voor het haar dat ik mis aan de bovenkant van m'n hoofd...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zie je wel!
Teveel haar!
quote:
We hadden het over Buzzer en wat er niet al te adoreren viel aan hem.quote:
OEH JA SHIT vergeten!quote:
Nee huphup banban!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
OEH JA SHIT vergeten!
Ik ben een FA en die mogen niet baggeren
Die heeft een ban tot aan de baggermeetquote:
Ja gezeik is datquote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Skaai had toch een slotje gezet, heb je toevallig de quickreplie gebruikt?
Verdieping nummer acht!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
OEH JA SHIT vergeten!
Ik ben een FA en die mogen niet baggeren
PUB dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef BrauN het volgende:
Schopje naar ONZ? Wie buzzer adoreert is geestelijk instabiel.
De meest frisse FA zit natuurlijk in Dordt.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Verdieping nummer acht!
Slotje!
Eindelijk iemand die mij de waarheid zegt.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef BrauN het volgende:
Schopje naar ONZ? Wie buzzer adoreert is geestelijk instabiel.
ga jij 'ns weg, joh...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef Roi het volgende:
ik post maar door
YEPquote:
idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
YEP
Wij kunnen onze eigen vetes wel handelen!
We moeten maar eens telefoonnummers uit gaan wisselen.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
idd.
Maar 't was dus onwijs gezellig zaterdag, merk ik wel... En 'k heb er nog steeds de pest over in dat ik weer naar huis ben gegaan. (maar aan de andere kant was ik om zeven uur echt strontchagrijnig)
Relaties & Psychologiequote:
hmmm... 't was inderdaad vervelend dat ik geen nummer had... hoewel dat geen probleem is als er een duidelijk schema voor de avond is opgesteld...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
We moeten maar eens telefoonnummers uit gaan wisselen.
Ik had je er erg graag bij gehad.
Het was een ongeorganiseerde zooi.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
hmmm... 't was inderdaad vervelend dat ik geen nummer had... hoewel dat geen probleem is als er een duidelijk schema voor de avond is opgesteld...
Maar kom maar 'ns aan een nummer als je je al in Groningen bevindt en staat te blauwbekken op de Grote Markt. Veel verder dan 'geile negerinnen wachten op een heet gesprekje' kom je dan ook niet.
Héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |