Meestal "krijg" alleen een lease auto als je er 1 nodig hebt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:42 schreef Archangelica het volgende:
Hoi,
Ergens dit jaar wordt ik overgenomen door LogicaCMG of Atos Origin. Ik ga nu met de fiets naar het werk en die luxe moet ik waarschijnlijk opgeven. Ik ben zelfs nog bezig met mijn rijbewijs en heb errug weinig vestand van auto's. Ik heb een paar vragen, misschien hebben jullie ervaring?
-Ik werk 32 uur, moet ik dan een vijfde van het leasebedrag zelf bijbetalen?
-wat is meestal het bedrag waarvoor je een auto uit mag zoeken (of werkt iemand bij een van deze bedrijven en weet hij/zij het bedrag) en waar vind je die zogenaamde cataloguswaarde?
-als je minder uren werkt, krijg je dan ook een kleiner autootje of compenseer je dat weer met die 1/5 bijdrage?
Als iemand antwoord weet, graag. Meestal ben ik meer thuis in dingen als wat voor een kleur heeft de auto en hoe goed is de radio![]()
groeten, computermeisje![]()
Het bedrag bij LCMG is net verhoogd..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:30 schreef LaZZ het volgende:
Vriend van me werkt bij Logica. Wordt van daaruit ook gedetacheerd. Van het normale leasebedrag kan ie nu een Ibiza Sport krijgen. Maar werkt er nu net 6 maanden ofz.
Weet niet of je wat aan deze info hebt. Maar misschien kan jij dan een Seat Arosa krijgen ofzo.
moggequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
*zwaait even naar de collega LCMG'ers*![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:33 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
*zwaait even naar de collega LCMG'ers*![]()
niet alleen je eigen bijdrage, maar ook de catalogusprijs.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar bedenk even hoe groot de kans is dat je ergens anders heen moet, als die kans klein is zou ik geen lease-auto nemen maar gewoon lekker blijven fietsen. Voor een lease-auto betaal je maandelijks een fix bedrag aan de belasting. Dit komt bij lcmg indien je eigen bijdrage minimaal is neer op ongeveer 170-210 euro (sterk afhankelijk van je eigen bijdage) Als je bijvoorbeeld een Hummer H3 gaat lease is het bedrag dat je aan de belasting betaalt niets, maar bij een 40 urige werkweek betaal je maandelijks 1.250 als eigen bijdrage aan lcmg.
Ik weet nog niet of we daar werkelijk het kantoor gaan bevolken, maar het wordt in elk geval eemsgolaan 1 of 7. Maar het kan zijn dat ik een tijdje gewoon in Leeuwarden bij ING blijf werken, in dat geval blijf ik lekker op de leasefiets van de zaak rijden, in fietstassen kunnen ook veel boodschappen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:45 schreef Rekkie het volgende:
Waar in groningen kom je te werken?
Eemsgooglaan?
Ook aan de Eemsgooglaan werktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:10 schreef Archangelica het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of we daar werkelijk het kantoor gaan bevolken, maar het wordt in elk geval eemsgolaan 1 of 7. Maar het kan zijn dat ik een tijdje gewoon in Leeuwarden bij ING blijf werken, in dat geval blijf ik lekker op de leasefiets van de zaak rijden, in fietstassen kunnen ook veel boodschappen.
Bij welke van de twee vendoren? Hmm heeft dit forum ook een PM-functie zodat ik niet iedereen hoef te spammen met dit soort vragen?quote:
Nr 1. Nee forum heeft geen PM functie (helaas)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:24 schreef Archangelica het volgende:
[..]
Bij welke van de twee vendoren? Hmm heeft dit forum ook een PM-functie zodat ik niet iedereen hoef te spammen met dit soort vragen?
Kun je mij mailen of adres in profiel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nr 1. Nee forum heeft geen PM functie (helaas)
Heeft niet veel zin want ik werk niet bij LCMG, maar wel aan de eemsgooglaan nr 1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:27 schreef Archangelica het volgende:
[..]
Kun je mij mailen of adres in profiel?
Geeft niet, alleen wij vinden het hier leuk ervaringen van medewerkers te horen die echt zijn en niet dit soort medewerkercommentaar van de LCMG-site: 'Dit is de eredivisie.' of 'Ik was net een dag binnen en kon gelijkvol aan de bak bij een grote klant.'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heeft niet veel zin want ik werk niet bij LCMG, maar wel aan de eemsgooglaan nr 1
Sorry had ik eerder moeten vermelden.......
Nogmaals sorry voor de verwarring
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:41 schreef Archangelica het volgende:
[..]
Geeft niet, alleen wij vinden het hier leuk ervaringen van medewerkers te horen die echt zijn en niet dit soort medewerkercommentaar van de LCMG-site: 'Dit is de eredivisie.' of 'Ik was net een dag binnen en kon gelijkvol aan de bak bij een grote klant.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |