de fles maakte een ''TCCHH'' geluid toen ik m opendequote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef immortalsean het volgende:
moet je hem ook niet met kraanwater hervullen.
probeer eens.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef crackhead het volgende:
Ik heb hier een fles accuzuur en volgens de buurman smaakt dat naar cola.
probeer het eens zou ik zegge, wel de foto's van je endoscopie na derde graads brandwonden in je slokdarm op fok! zetten hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef crackhead het volgende:
Ik heb hier een fles accuzuur en volgens de buurman smaakt dat naar cola.
zal ik doenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
Email sturen naar coca-cola en dan krijg je nog veeeeeeeeeel meer![]()
Dat valt dus zwaar tegenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
Email sturen naar coca-cola en dan krijg je nog veeeeeeeeeel meer![]()
Doe je het toch slecht. Ik had ooit een blikje waar geen lipje op zat, en dus met m'n sleutel moest kutten. Ik emailen omdat ik dacht dat er wel wat uit te verdienen was.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat valt dus zwaar tegen
Ik heb eens gemaild omdat ik m'n vinger had opengehaald aan een dop. Productiefoutje... Ik kreeg een standaard mail met de strekking: "sorry"![]()
Ik heb toen zelfs nog teruggemaild dat de betreffende fles niet meer opgedronken kon worden omdat er bloed inzat. (wat uiteraard niet zo wasquote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe je het toch slecht. Ik had ooit een blikje waar geen lipje op zat, en dus met m'n sleutel moest kutten. Ik emailen omdat ik dacht dat er wel wat uit te verdienen was.![]()
En........... 2 sixpacks cola met excuses![]()
Als ik daar werkte kreeg je van mij per post een pleisterquote:Op maandag 20 maart 2006 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat valt dus zwaar tegen
Ik heb eens gemaild omdat ik m'n vinger had opengehaald aan een dop. Productiefoutje... Ik kreeg een standaard mail met de strekking: "sorry"![]()
Je moet ook opdrinken wat erin zit, niet de fles zelf opeten.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:23 schreef WinkelKar het volgende:
ja de orginele dus.... en hij smaakt naar spa blauw![]()
![]()
![]()
Kijk, dát was pas een menselijke reactie geweestquote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Als ik daar werkte kreeg je van mij per post een pleister![]()
Ja, oplichters hebben ze zo door, daar hebben ze een zevende zintuig voor!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb toen zelfs nog teruggemaild dat de betreffende fles niet meer opgedronken kon worden omdat er bloed inzat. (wat uiteraard niet zo was) en toen kreeg ik nóg geen nieuwe fles
Als ik bovenstaande had geweten indien ik daar had gewerkt kreeg je van mij een met tabasco geprepareerde gratis pleister !!!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:35 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ja, oplichters hebben ze zo door, daar hebben ze een zevende zintuig voor!![]()
Ja als je het in een glas SCHUD gaat de prik eraf en smaakt het idd nergens meer naar....quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef WinkelKar het volgende:
Vraag over
product Producten: Goedendag, Gisteren heb ik aankoop gedaan van een 4pack nieuwe flessen van Coca Cola.( Cola dus) Zojuist maak ik 1 van deze flessen open, en het welbekende sisgeluid kreeg ik te horen. Mooi dacht ik! Dus ik schud de cola in een Glas(ook van coca cola ) Maar de ''cola'' smaakt naar alles behalve cola, en heeft een ''Spa-Blauw'' smaak. Mijn vraag is of hier al meerdere klachten over zijn geweest, en wat kan hieraan gedaan worden?
whehe
Denk dat er vrij weinig meegedaan zal worden aangezien jij de cola in een glas schud ipv inschenkt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef WinkelKar het volgende:
Vraag over
product Producten: Goedendag, Gisteren heb ik aankoop gedaan van een 4pack nieuwe flessen van Coca Cola.( Cola dus) Zojuist maak ik 1 van deze flessen open, en het welbekende sisgeluid kreeg ik te horen. Mooi dacht ik! Dus ik schud de cola in een Glas(ook van coca cola ) Maar de ''cola'' smaakt naar alles behalve cola, en heeft een ''Spa-Blauw'' smaak. Mijn vraag is of hier al meerdere klachten over zijn geweest, en wat kan hieraan gedaan worden?
whehe
als je ermee schudt, dan gaat de prik weg, in mijn geval is de prik smaak over aanwezig( zoals in de mail aangegeven als ''spa blauw''quote:Op maandag 20 maart 2006 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk dat er vrij weinig meegedaan zal worden aangezien jij de cola in een glas schud ipv inschenkt.
1: had je je glas wel afgewassen, of had je mamma daar net gootsteenontstopper in gegooid?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:36 schreef WinkelKar het volgende:
Vraag over
whehe
lichter dan mijn andere flessen, yes.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef Repeat het volgende:
maar meestal is de kleur dan ook heel licht... Was dat hier ook het geval?
nee, want de spa rood was de prik afquote:
Nee, dat heb ik gedaan toen ik zijn verbinding heb gehacked!quote:
Dat laatste was ik vergeten, sorry.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
als ie naar spa blauw smaakt kan je drie dingen doen. je smaakpapillen nakijken, coca cola mailen, jezelf van kant maken door in één keer keihard op de fles te gaan zitten met je gebleekte sterretje.
als je je van kant wil maken? nee dan zou ik vaseline en heel veel zilverzand gebruiken.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dat laatste was ik vergeten, sorry.
wel glijmiddel en een condoom gebruiken![]()
Grapjasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je je van kant wil maken? nee dan zou ik vaseline en heel veel zilverzand gebruiken.
Krijg dan maar eens geen rood hoofd op de ehbo als ze vragen wat er gebeurd isquote:
mijn laatste optie was dood, niet schande.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Krijg dan maar eens geen rood hoofd op de ehbo als ze vragen wat er gebeurd is![]()
Vaag, ben oud-mac medewerker, maar heb dat nooit gehad. Als bijv. de colasiroop op was, dan kwam er gewoon niks meer uit de die taptoren..dus ook geen prikwater.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Repeat het volgende:
Heb je vaak met van die cola tappers die je ziet bij self service bij de mac met refills ofzo. Als die (bijna) leeg zijn krijg je zo'n vunzige spa rood smaak
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef immortalsean het volgende:
moet je hem ook niet met kraanwater hervullen, pauper![]()
Waar staat dat? 16-18 klontjes suiker?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:58 schreef Kang-He het volgende:
In een gemiddeld glas cola zitten 16-18 klontjes suiker, lijkt me dus sterk dat het naar Spa Blauw smaakt.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=suiker+klontjes+colaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:23 schreef kluivie het volgende:
[..]
Waar staat dat? 16-18 klontjes suiker?
Bedoelde u: suikerklontjes colaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:39 schreef basst2005 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=suiker+klontjes+cola
http://video.google.com/videoplay?docid=-7174808944823672802&q=mentos+colaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop er Mentos in!
Jaha, werkt altijd goed bij verjaardagen voor de sfeerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef jelle.k het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7174808944823672802&q=mentos+cola![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Stop er Mentos in!
Ik zie 6 klontjes alleen staan .... nou ja het zal wel ik vind het lekker ......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:39 schreef basst2005 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=suiker+klontjes+cola
Da's per glas, dus niet per flesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ik zie 6 klontjes alleen staan .... nou ja het zal wel ik vind het lekker ......![]()
Da's heel netjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:09 schreef WinkelKar het volgende:
Ze Zijn langsgeweestmete en Coca Cola Busje
Ik heb in ruil voor 1 bagger fles, 2 sixpacks mogen ontvangen
pepsi is afwaswater in vergelijking met echte coca colaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:41 schreef Maikuuul het volgende:
Pepsi pwnt de normale cola
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |