quote:Fok Jou
De nieuwe NPS dramaserie FOK JOU vertelt in 5 afleveringen het op waarheid gebaseerde verhaal van het 14-jarige meisje Anna, een doodgewone lastige puber. De straat lonkt en haar vrienden, MTV en The Box beheersen haar leven. Vrijheid is nog altijd beter dan school en gezeik van thuis. Alles wat je nodig hebt op straat zijn beltegoed en vrienden, aldus Anna.
Als er na een reeks van gebeurtenissen met loverboys en straatvrienden geen opvang voor haar is, belandt ze via de jeugdzorg in een jeugdgevangenis.
FOK JOU! begint op de dag dat Anna onderweg is naar de rechtbank. Ze bereidt zich mentaal voor op haar vrijlating, maar uitgerekend deze dag begint met een noodlottige gebeurtenis. De rit naar de rechtbank lijkt hierdoor eindeloos te duren. Haar gedachten gaan terug naar haar vriendje Mo, haar hartsvriendin Dulcie, die nu waarschijnlijk ergens achter een raam zit, haar beste vriendin uit de jeugdgevangenis en haar moeder, die er alles aandoet om haar weer thuis te krijgen. Is ze in staat de rechter uit te leggen dat ze niet in de gevangenis thuishoort?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
*Opposites aanzet
Dan zouden ze het niet om 23:00 uitzenden denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook geen idee wat voor soort serie het gaat worden, meer een kinderserie denk ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |