quote:Op maandag 20 maart 2006 20:30 schreef damster het volgende:
emmertje verf doet wonderen. (maak er latex van als je niet te veel schade wilt)
Paar liter remolie geeft een leuker effect overigens
ten eerste omdat de binnenplaats daar niet voor bedoeld is, en het dus verboden is.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:34 schreef Cracka-ass het volgende:
En waarom heb jij er precies last van?
je moet hem met een slijptol doormiddel zagen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef electricity het volgende:
[..]
ik vraag me af of er aan die pauperbus nog veel vernaggeld kan worden
Ja maar volgens menig Fok!er hoef je geen rekening te houden met anderen of brandveiligheid en dingen die verboden zijn zijn ook maar nutteloze verboden. Dus die bus mag daar staan zal de eindconclusie van dit topic zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:35 schreef electricity het volgende:
[..]
ten eerste omdat de binnenplaats daar niet voor bedoeld is, en het dus verboden is.
ten tweede omdat mijn doorgang daardoor bemoeilijkt wordt. er staat daar een fietsenrek, en iedereen die zijn fiets daar parkeert heeft er last van.
ten derde omdat dat pad vrij dient te blijven ivm brandveiligheid etc.
hey waarom denk je dat ik dit topic open.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar volgens menig Fok!er hoef je geen rekening te houden met anderen of brandveiligheid en dingen die verboden zijn zijn ook maar nutteloze verboden. Dus die bus mag daar staan zal de eindconclusie van dit topic zijn.
ik woon in een nette buurt, dus ik denk niet dat ze met duistere praktijken bezig zijn. bovendien moet je wel heel dom zijn om dan midden op een binnenplaats waar minstens 10 huizen uitzicht op hebben te gaan laden met lijken of andere waar die het daglicht niet kan verdragenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Tique3 het volgende:
gewoon eventjes bellen met de politie dat je je zorgen maakt om een busje dat er sinds kort op bepaalde tijden staat en er duistere figuren af en aan lopen naar het busje
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef flipsen het volgende:
jee flugeltje, je was wel snel dit keer... post ik eens een lemming, gelijk een slotje
Of stoeptegel bij gebrek aan bakstenen.quote:
Even schoensmeer ofzo aan zijn handvaten doen. Of banden leeg laten lopen. Gewoon wegpesten die lul.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:25 schreef electricity het volgende:
hij was net ff weg. maar nu staat ie er weer
overigens iemand in de buurt die RDW gegevens kan nakijken als ik het nummerbord ff post?
ik heb alleen extra small condooms. die passen er nooit omheen.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:32 schreef mjb44 het volgende:
Of doe zoals bij schatjes (de film). Bind een condoom aan zijn uitlaat.
bij ons is het pas erg, je hebt bij ons huis 2 toegangswegen zegmaar, als je bij m'n achterdeur staat en je gaat rechts kom je bij een links-rechts kronkelweggetje waar het helemaal volgeparkeerd staat, daar kan geen ambulance/brandweer doorheen, als je bij m'n achterdeur links gaat kan je daarna weer rechts(doodlopend) naar een paar andere huizen en links kan je de wijk uit rijden, smal straatje waar je nog net met z'n 2en naast elkaar kan met de auto, en er staan aan 1 kant áltijd auto's geparkeerdquote:Op maandag 20 maart 2006 22:22 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Parkeeroverlast komt steeds vaker voor. Bij mij in de straat staan auto's op de stoep, en de parkeerplaatsen liggen er verlaten bij. Ik parkeer zelf ook nooit in een vak, omdat mensen nooit uitkijken met hun deuren. Wel vind ik het ronduit asociaal om op de stoep bij iemand anders te gaan staan. Als iemand het waagt om zijn auto buiten een vak neer te zetten waar ik er last van heb (die ik uit mijn raam kan zien) loopt hij het risico dat hij die auto anders aantreft bij het wegrijden dan dat hij was toen hij hem parkeerde , ik zal niet verder op de details ingaan.
Mischien eens een keer de politie bellen? Volgens mij staat er in de APV (Algemene Plaatselijke Verordening) wel iets dat het verboden is om wegen zodanig te blokeren dat de hulpverlening er niet langs kan. Er zal maar iemand in die buurt een hart-infarct krijgen en de ambulanche kan er niet komen zodat het ambulanche personeel eerst nog 200 meter met alle spullen (schokapparaat, brancard e.d.) moet sjouwen voor ze bij het slachtoffer zijn. Of zoals je zegt er breekt brand uit en de brandweer moet eerst auto's wegslepen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
oftewel; als er bij ons (in de buurt) brand uitbreekt komt er nóóit brandweer doorheen (of ze moeten auto's echt een eind wegslepen, of bijvoorbeeld op hun zijkant zetten) , en met een beetje pech brand gewoon de halve wijk af, omdat er gewoon geen hulp bij kan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |