Precies. Geen andere keus. Of even opnieuw opstarten en ad-aware draaien.quote:
Je vergeet de vinger die je in je kont moet stoppen!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies. Geen andere keus. Of even opnieuw opstarten en ad-aware draaien.
Meh, geen redden meer aan, als je het mij vraagt. Je kunt hem beter meteen uit het raam gooien.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies. Geen andere keus. Of even opnieuw opstarten en ad-aware draaien.
Jaja, beter een geamputeerd geslachtsdeel dan je hele familie die omkomt in een brand terwijl jij moet toekijken en verkracht wordt door een man met een Dr. Pepper in de hand.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Gatalin het volgende:
Beter een kaal hoofd dan helemaal geen hoofd!
Plus foto! voor het archief!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef juiced het volgende:
[..]
Je vergeet de vinger die je in je kont moet stoppen!
dr pepperquote:Op maandag 20 maart 2006 20:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaja, beter een geamputeerd geslachtsdeel dan je hele familie die omkomt in een brand terwijl jij moet toekijken en verkracht wordt door een man met een Dr. Pepper in de hand.!
Dat zeg ik, het moet niet gekker worden.quote:
Bij sommige personen zou geen hoofd toch een uitkomst zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Gatalin het volgende:
Beter een kaal hoofd dan helemaal geen hoofd!
Alsof het je ook kan verrotten zeg!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Heb je je kaalgeschoren, of ben je gewoon kalend?
Je hebt me door. Ik ben gewoon mijn aantal posts aan het ophogenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alsof het je ook kan verrotten zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |