of he.. je hebt gewoon niet opgewaardeed...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:06 schreef HajdukSplit het volgende:
koop ik 20 euro beltegoed, ik had er nog 9 euro op staan.. dus 29 euro beltegoed had ik in totaal...
heb mss maar 3 smsjes gestuurd.. voor de rest niet gebelt, en nu staat er ineens 7 euro beltegeod op.. :S is dit gewoon omdat KPN flink zuigt, of kan het ergens anders doorkomen?
jambaquote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef remlof het volgende:
ik vraag me af waar je die smsjes heen hebt gestuurd
Ik had ongever een jaar geleden mijn tel. in mijn werkjaszak en heb tijdens het werk per ongeluk op e.o.a. manier 2 keer groen gedrukt, hiermee heb ik ongewild mijn oom gebeld (nummerherhaling)quote:Op maandag 20 maart 2006 20:55 schreef JosvG het volgende:
KPN is dan ook gewoon kut, beltegoed zou er trouwens meteen op moeten staan.
Had iemand niet gewoon je voicemail ingesproken terwijl je daar was, toen je niet opnam?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:57 schreef Keiichi het volgende:
Bij Orange was ik in duitsland me beltegoed ook zomaar opeens kwijt. Ik kreeg een smsje dat ik maar moest opwaarderen want m'n beltegoed was Eur 1,90. Krijg ik tijdje later een smsje dat ik al helemaal geen tegoed meer hebt en ook geen belletjes meer kon ontvangen.
Daarom zit er ook op vrijwel alle toestellen een mogelijkheid om de toetsen te blokkeren; dat jij dat vergeet is natuurlijk niet de schuld van KPN.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik had ongever een jaar geleden mijn tel. in mijn werkjaszak en heb tijdens het werk per ongeluk op e.o.a. manier 2 keer groen gedrukt, hiermee heb ik ongewild mijn oom gebeld (nummerherhaling)
Deze heeft het gesprek aangenomen en continu aan het gestommel a/d andere kant van de lijn proberen te horen wie daar was!
GVD25 euro beltegoed lang luisteren naar gestommel!!!????
Was daar behoorlijk pissed van toen.
Zo snel als KPN verdien ik mijn geld dus niet!
Ik vind dat wel de schuld van kpn, hadden ze me maar moeten waarschuwen voor dit mogelijke rampcenario!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarom zit er ook op vrijwel alle toestellen een mogelijkheid om de toetsen te blokkeren; dat jij dat vergeet is natuurlijk niet de schuld van KPN.
Tijdens de blokkade kun je nog wel alarmnummers bellen. Een vriend van me kreeg een keer een sms'je van de politie, met de vraag waarom hij had gebeld. Bleek dus dat per ongeluk de toetsen 1-1-2 ingedrukt waren.
Ik mag hopen dat je een grapje maakt.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel de schuld van kpn, hadden ze me maar moeten waarschuwen voor dit mogelijke rampcenario!
Ik ga ze aanklagen!
Nee hoor, net als in de usaquote:Op maandag 20 maart 2006 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je een grapje maakt.
Niemand had je gewaarschuwd dat als je belt, je moet betalen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:27 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nee hoor, net als in de usaniemand had mij gewaarschuwd dat.... als....
3 keer nee!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niemand had je gewaarschuwd dat als je belt, je moet betalen?Of je kon zelf niet bedenken dat het niet uitmaakte hoe je dat knopje indrukte.
Volgens mij niet. Maar whetever, lager dan 0 euro kon m'n beltegoed niet iigquote:Op maandag 20 maart 2006 22:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Had iemand niet gewoon je voicemail ingesproken terwijl je daar was, toen je niet opnam?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |