Nee gelukkig niet, het betrof nu slechts een mesje. Nu is het lichamelijk letsel, met Menzo was de schade wellicht nog hoger opgelopen.quote:
Ziet erna uit dat je je verdiende loon hebt gekregen voor het verkopen van je ziel aan de commercie.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:53 schreef LENUS het volgende:
Ik bedenk ik het dagelijks leven reclamecampagnes/salesacties.
Dat verrekte ding, heeft een gedeelte van mijn linker vingertopje weggenomen en het bloed als een rund!
Mesje of niet, die dingen zijn kk scherp hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:41 schreef Kleine_Jelle het volgende:
o_O? door een stanleymesje?
doe je goed.
Nee geen Leen van Frisia, die gast kan ik ook wel doodschietenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef thunderice het volgende:
Als je reclame maakt van Frisia en Leen dan hoopte ik stiekem dat het stanlymes in je oog was doorgeschoten.
Maarja gelukkig heb je vanavond weer vlees op tafel.
plebejer is een koosnaampje voor de noeste arbeider waar ik overigens zeer veel respect voor hebquote:Op maandag 20 maart 2006 21:55 schreef speedfreakssj het volgende:
hoezo is het nu weer plebejers gereedschap?
het is verekte handig, OK, een goed mes is beter maar een BenchMade van ¤189 of een stanley van ¤5 is nogal een verschil hé?
Er moet toch brood op de tafel komen en een pot vet. Met gitaar spelen in het vondelpark kan ik mijn huur niet betalenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:38 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ziet erna uit dat je je verdiende loon hebt gekregen voor het verkopen van je ziel aan de commercie.
als je ruzie krijgt met Stanley, zoals ik kan hij aardig van zich af bijten. En nee, ik sneed niet van me af....(helaas).quote:Op maandag 20 maart 2006 20:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hehe, ik wist meteen wie je met Mr. Stanley bedoelde...![]()
Je snijdt toch wel van je af? Anders belandt Mr. Stanley misschien op heel andere, vervelender, plaatsen...
Een adviesje voor de volgende keer: snijdt van je af, maar die tip is hopelijk overbodig als je een beetje koppie koppie hebt...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:58 schreef LENUS het volgende:
[..]
als je ruzie krijgt met Stanley, zoals ik kan hij aardig van zich af bijten. En nee, ik sneed niet van me af....(helaas).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |