ja,dat is wat hij nu krijgt. Van het uwv. Maar wat als dat afgelopen is? dat stopt dus in septemberquote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgens mij is WW 70% van t laatst verdiende salaris.
Nee.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Ingridh007 het volgende:
Volgens mij is WW 70% van t laatst verdiende salaris.
Nee, WW. is 70% vh. laatst verdiende loon inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee.
Bijstand is 70 % van het sociaal minimum.
Klopt, ik heb 't al even gewijzigdquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, WW. is 70% vh. laatst verdiende loon inderdaad.
Bijstand is: 50% vh. minimumloon voor alleenstaanden, 70% vh. minimumloon voor alleenstaande ouders, en 100% vh. minimumloon voor gehuwden of samenwonenden. Dit alles excl. toeslagen.
Die site zal waarschijnlijk wel kloppen, Bijstand is namelijk wél gekoppeld aan het minimumloon, WW niet, die is namelijk gekoppeld aan je laatste loon.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef Lienekien het volgende:
foutje
Nee, kortdurende WW is niet gebaseerd op je laatste loon, maar is 70% van het minimumloon.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die site zal waarschijnlijk wel kloppen, Bijstand is namelijk wél gekoppeld aan het minimumloon, WW niet, die is namelijk gekoppeld aan je laatste loon.
Maar waarschijnlijk stond op die site Bijstand + toeslagen vermeld, en ja dan krijg je een hoger bedrag dan de basisnorm.![]()
wel dus.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef DaForZz het volgende:
Als je 10.000 euro hebt voor een auto heb je ook geen bijstand nodig lijkt me?
niks niet profiteur. Spaargeld van 10k dat een auto kan komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef swahalla het volgende:
Ik ben ook van mening dat iemand die een auto van 10k kan betalen zowieso geen recht heeft op een uitkering. Profiteur
Als je zoveel spaargeld hebt, dan kan je daar van leven en heb je helemaal geen bijstand nodig.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niks niet profiteur. Spaargeld van 10k dat een auto kan komen.
Je hebt ook speciale armoedzaaierauto's van 600euroquote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
niks niet profiteur. Spaargeld van 10k dat een auto kan komen.
Als je nou eens leestquote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je zoveel spaargeld hebt, dan kan je daar van leven en heb je helemaal geen bijstand nodig.
yup dat zal de gmeente ook zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je zoveel spaargeld hebt, dan kan je daar van leven en heb je helemaal geen bijstand nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |