abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 maart 2006 @ 18:46:37 #1
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36207444
Godver de Godver de Godver

Ik wist het..ik voelde ....ik zie het al gebeuren.......

Na aanleiding van dit nieuws

Quote uit het bericht :

Pas dan kan worden bepaald of de betrokken agent een verdachte wordt, aldus de justitiewoordvoerster.

Wat een bullshit weer hier in Nederland......

Ik geef die agent groot gelijk als ik in zo'n situatie had gezeten ga ik echt niet nadenken waar ik meneer eens zal raken...hup gewoon schieten....dood? Jammer dan geen medelijden mee

Maar waarom moet Nederland altijd moelijk doen als een soldaat / agent iemand doodschiet....

Tieft toch een eind op zeg....ga weer lekker terug onder je steen liggen....het hoort bij het vak..

Nee alles moet onderzocht worden want.........
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_36207486
..want anders krijgen we een totalitaire staat
  maandag 20 maart 2006 @ 18:49:47 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36207541
Ik vind het op zich wel goed dat zaken onderzocht worden. Het moet ook weer niet zo'n wildwest worden dat agenten iedereen maar neer kunnen knallen als ze er zin in hebben.....

Vind alleen wel dat er door het OM idd behoorlijk overtrokken gereageerd wordt in dit soort situaties. In principe zouden ze van 'juist handelen' uit moeten gaan tót het tegendeel bewezen wordt. Heb nu wel eens het idee dat het andersom is....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 20 maart 2006 @ 18:50:45 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36207566
Stuur een e-mail naar minister Donner
Indien u vragen over of suggesties voor mijn beleid heeft, kunt u die naar mij mailen. Ik krijg een overzicht van alle binnengekomen reacties. Afhankelijk van uw bericht, krijgt u een antwoord.

E-mail berichten moeten voldoen aan een aantal voorwaarden:

* ze moeten gaan over mijn beleidsterrein;
* ik kan niet bemiddelen in individuele gevallen en daar dus ook niet op ingaan.
* alleen e-mails die aan de fatsoensnormen voldoen en waar naam en adres onder staan, worden beantwoord.
* anonieme reacties en reacties zonder postadres worden dus niet beantwoord.

Georganiseerde mailacties zal ik slechts éénmalig beantwoorden.

Misschien goed idee om die Donnert eens te mailen met heel FOK
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 20 maart 2006 @ 18:51:59 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36207607
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het op zich wel goed dat zaken onderzocht worden. Het moet ook weer niet zo'n wildwest worden dat agenten iedereen maar neer kunnen knallen als ze er zin in hebben.....

Vind alleen wel dat er door het OM idd behoorlijk overtrokken gereageerd wordt in dit soort situaties. In principe zouden ze van 'juist handelen' uit moeten gaan tót het tegendeel bewezen wordt. Heb nu wel eens het idee dat het andersom is....
Maar hoe vaak gebeurd het nu dat er iemand wordt doodgeschoten door een agent???
Hoogstens 1 a 2 keer per jaar....wat een gezeik wat zou zo'n onderzoek dan weer moeten kosten..

Wat dat betreft is Nederland echt om te met al die kutregeltjes...
  maandag 20 maart 2006 @ 18:54:57 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36207678
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Maar hoe vaak gebeurd het nu dat er iemand wordt doodgeschoten door een agent???
Hoogstens 1 a 2 keer per jaar....wat een gezeik wat zou zo'n onderzoek dan weer moeten kosten..

Wat dat betreft is Nederland echt om te met al die kutregeltjes...
Het gebeurd ook niet vaak, juist omdat er procedures zijn. En ik vind het terecht dat bekeken wordt of men volgens die procedures gehandeld heeft. Het OM heeft zich daar echter helemaal niet mee te bemoeien... Die beginnen bij voorbaat al te likkebaarden omdat ze misschien de rechtbank wel weer inmogen....
  maandag 20 maart 2006 @ 19:12:58 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36208319
Het is idd geheel juist dat er een onderzoek naar het gebeuren wordt opgezet.

Wanneer die agent correct gehandeld heeft, waar ik niet aan twijfel, dan wordt hij vrij ''verklaard'' en kan hij weer de straat op na een kortstondig bezoek aan een psych (moet schijnbaar na het doden van een verdachte/dader).

Maar er moet idd geen heksenjacht ontstaan.
pi_36208417
klote justitie in NL
.
pi_36208448
Denk nou eens na, hij wordt toch nergens van verdacht, het is gewoon standaardprocedure dat als een agent iemand doodt dat er dan wordt gekeken of er wel alles aan gedaan is om het te voorkomen, jij zou het toch ook kut vinden als je zomaar door iemand werd kapotgeschoten? Dat onderzoekt het OM dus f en als daaruit blijkt dat inderdaad gebeurt is wat er in de krant staat dan is alles ok.
deze account is gehacked door GreyHatHacks
  maandag 20 maart 2006 @ 19:18:21 #10
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_36208534
Als uit onderzoek blijkt dat meneer echt met een (nep)pistool stond te zwaaien, en na het waarschuwingsschot hij het nog steeds in zijn handen heeft, dan vind ik dat de politie alles mag doen om hem uit te schakelen.

Maar hier in Nederland is het dan nog niet goed
World Wrestling Entertainment
  maandag 20 maart 2006 @ 19:18:33 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36208539
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef EnderOnline het volgende:
Denk nou eens na, hij wordt toch nergens van verdacht, het is gewoon standaardprocedure dat als een agent iemand doodt dat er dan wordt gekeken of er wel alles aan gedaan is om het te voorkomen, jij zou het toch ook kut vinden als je zomaar door iemand werd kapotgeschoten? Dat onderzoekt het OM dus f en als daaruit blijkt dat inderdaad gebeurt is wat er in de krant staat dan is alles ok.
Hij werd niet zomaar kapot geschoten...eerst waarschuwingsschot toen de kogel......
Geen medelijden mee moet je maar niet met een (nep) pistool raar gaan doen dan vraag je erom...
  maandag 20 maart 2006 @ 19:19:51 #12
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36208592
Het is idd gewoon goed dat naar zoiets onderzoek wordt gedaan. Stel je voor dat het OM er geen onderzoek naar doet. En een journalist vindt uit dat de politie man onterecht geschoten heeft. Dan ligt het hele land ook weer in rep en roer.
pi_36208602
Razor21, wat er gebeurt is moet dus juist onderzocht worden, en dat gaat de politie dus nu doen, je kunt als overheid moeilijk af gaan op wat er in de telegraaf staat.
  maandag 20 maart 2006 @ 19:22:11 #14
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36208684
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:20 schreef EnderOnline het volgende:
Razor21, of dat inderdaad zo gebeurt is moet dus juist onderzocht worden, of moet de rechter voortaan afgaan op wat de telegraaf schrijft in plaats van op de bewijzen van de recherche?
Tjsa...alles moet onderzocht worden hier...het zal wel weer een rel worden dit ....ik weet zeker dat die agent vervolgd gaat worden....hoop het niet voor hem....we wachten af....
  maandag 20 maart 2006 @ 19:25:33 #15
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36208823
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:16 schreef EnderOnline het volgende:
Ik weet alleen niet of dit soort onderzoeken bij het OM wel op de juiste plek uitgevoerd worden. Ik krijg altijd een beetje de kriebels van die lui. Het voelt vaak alsof ze een heksenjacht starten en dat kan niet goed zijn. Zie ook de situatie met die Erik O. Daar smulden ze bij het OM van... Pas toen ze verloren en half NL openlijk hun afkeer over het handelen van het OM uitsprak lieten ze los... Probleem is dat ze meer bezig zijn met eigen gewin en arrogantie dan met de waarheid, dat staat me gewoon tegen....
pi_36208934
dubbel soz
pi_36208947
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Tjsa...alles moet onderzocht worden hier...het zal wel weer een rel worden dit ....ik weet zeker dat die agent vervolgd gaat worden....hoop het niet voor hem....we wachten af....
Politieagenten zijn geen robots die alles perfect doen, het zijn mensen zoals jij en ik, dat betekend dat ze ook iemand kunnen vermoorden, en ook wel eens zin hebben iemand iets hardhandiger te arresteren dan strict noodzakelijk is. Dus is het logisch dat als er dan iemand gedoodt is door een politieagent dat er dan iemand kijkt of alles wel volgens het boekje gebeurt is. Als dat niet zou gebeuren dan zouden politiemensen iedereen kunnen vermoorden, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
pi_36209063
Het is natuurlijk nooit mooi als iemand dood gaat/wordt gemaakt, maar in dit geval lijkt me dat de agent weinig aan te rekenen viel.
Nu lijkt het me wel belangrijk om iedere keer dat een agent iemand dood schiet het te onderzoeken. Verder vind ik het wel apart dat er direct al aan arrestatie van de betrokken politie agent gedacht word.
It's nice to be important, but it's more important to be nice ;)
pi_36209859
Waarom bedenken ze nou niet gewoon een verdoofkogel om mee te schieten, heb je dit gelul ook niet meer.
  maandag 20 maart 2006 @ 19:56:32 #20
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_36210028
Of gewoon met een rubberkogel zitten net hard genoeg maken dat je er even knock out van gaat
  maandag 20 maart 2006 @ 19:58:10 #21
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36210077
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Of gewoon met een rubberkogel zitten net hard genoeg maken dat je er even knock out van gaat
Vergeet je erbij te vertellen dat je van een rubberkogel ook dood kan gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')