Kom ik zostraks bij de, nee niet tramhalte, lokale TPG vestiging, zie ik twee parkeervakken vrij. Ze waren ongeveer 10 meter uit elkaar en precies in het midden stond een VW golf ofzo. Die stond rustig stil te staan en wachtte klaarblijkelijk tot ik voorbij was zodat de auto 1 van de twee parkeervakken kon gaan bezetten. Net toen ik voorbij reed, zag ik nog net de achteruitrijlichten aangaan, een bevestiging van mijn vermoeden. Toen ik de auto voorbij was en bij het andere parkeervak was aangekomen, zette ik mijn auto in zijn achteruit en reed hem er met een soepele draai in, om nog net de verontwaardigde blik te zien van de VW chauffeuse. Haar donkere wenkbrauwen stonden in haar lichte, door de Noord-Afrikaanse zon permanent getinte gezicht, in een zeer verontwaardigde en strijdlustige houding. Haar dito vriend keek er enigszins beteuterd bij.
Toen ik uitstapte en zij het andere parkeervak had gevonden en ook uitstapte, hoorde ik haar nog net tegen haar vriend zeggen: "Je moet me wel verdedigen, hij kon toch zien dat ik wilde parkeren". Waarop ik haar aankeek en verder liep, er moest immers nog wat gepost worden.
Blij dat ik een man met ballen tegen was gekomen die tegen zijn vriendin durfde in te gaan en zo de lieve vrede bewaarde, besloot ik mijn avontuur met jullie te delen.