A) Qua kwaliteit gewoon een matige voetballer, hij speelt niet voor niets bij sparta.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind het zo'n schitterende speler dit.. ook als ie zown kans mist..loopt ie zo te balen.
Aan het begin van het seizoen had ie een heerlyk interviewtje
Als je het echt per ongeluk doet, dan schrik je direct van wat je doet. Polak stond eerst nog als een snuivende drugsverslaafde op en ging pas veel later bij Tiendalli kijken wat er was. Er was geen enkel excuus om die beweging te maken die hij maakte.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik geloof wel dat het merendeel van al die incidenten waar men schande over spreekt niet met opzet gebeuren. Vooral al die ellebogen, het lijkt me toch niet dat al die spelers die duels aangaan om eens even lekker een willekeurige tegenstander neer te hoeken. Je beleeft het heel anders als als toeschouwer dan wanneer je zelf op het veld staat immers.
Ja, ik geloof wel dat Polak hem niet wilde raken. Bij Buijs leek het er meer op.
Ik wou dat ik je gelijk kon geven, maar helaas helaas....quote:Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik geloof wel dat het merendeel van al die incidenten waar men schande over spreekt niet met opzet gebeuren.
Vooral al die ellebogen, het lijkt me toch niet dat al die spelers die duels aangaan om eens even lekker een willekeurige tegenstander neer te hoeken.
vind je het erg als ik dat nog erger vind ?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef okee6 het volgende:
Wat een drama hier. Dit hoort gewoon bij het primitieve van de voetbalsport. Die ventjes op de tribune flikken het wekelijks om ziektes te roepen en doen dan toch vrolijk aan de minuut stilte mee. Dat vind ik minstens zo erg.
Dat hij zo iets flikt tot daar aan toe, maar wees dan wel gewoon een kerel en zeg na afloop dat het stom is en dat je spijt hebt....en als je de OP leest zie je dat het bij Sjakie niet voor het eerst is dat hij dit flikt, dat maakt hem pas triest !quote:Polak heeft weliswaar een voorbeeldfunctie, maar niet zijn karakter mee.
Mensen zijn niet perfect, en kunnen niet overal op elk moment in gecorrigeerd.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef pekel het volgende:
Sjaak Polak is gewoon een mongool.
Wie neemt die gast nog serieus...
quote:
Nee hoor. Ik vind het alleen zo schijnheilig dat dergelijk gedrag krachteloos getolereerd wordt, en dat dan nu mensen keihard roepen voor de zwaarste straffen voor zo'n voetballer met een moeilijk karakter. Het enige alternatief is om hem uit te sluiten van (betaald) voetbal.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind je het erg als ik dat nog erger vind ?
De makkelijkste weg is de meest gebruikte. En liegen is onschuldiger dan een scheids met een ziekte betitelen.quote:Dat hij zo iets flikt tot daar aan toe, maar wees dan wel gewoon een kerel en zeg na afloop dat het stom is en dat je spijt hebt....en als je de OP leest zie je dat het bij Sjakie niet voor het eerst is dat hij dit flikt, dat maakt hem pas triest !
Dat is ook weer niet nodig, lijkt mij !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef okee6 het volgende:
Nee hoor. Ik vind het alleen zo schijnheilig dat dergelijk gedrag krachteloos getolereerd wordt, en dat dan nu mensen keihard roepen voor de zwaarste straffen voor zo'n voetballer met een moeilijk karakter. Het enige alternatief is om hem uit te sluiten van (betaald) voetbal.
in theorie heb je gelijk, in de praktijk zullen die supporters hun gedrag minder voor waar aannemen dan dat Polak in zijn eigen leugen(s) gelooft !quote:De makkelijkste weg is de meest gebruikte.
En liegen is onschuldiger dan een scheids met een ziekte betitelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |