abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 maart 2006 @ 17:00:00 #1
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36204347
Na een schandalige natrap actie in de wedstrijd Sparta - FC Utrecht tegen Dwight Tiendalli durfde Sjaak Polak met droge ogen te beweren dat er niets aan de hand was en dat hij tijdens het opstaan wel iets voelde aan zijn voet.
Nu lieten de beelden duidelijk zien dat hij bewust natrapte, dat er niet eens sprake was van "opstaan" dus hij liegt gewoon keihard voor de camera.

Is dit erg ? Ja

Maar wat schetst mijn verbazing, een seizoen of 2 geleden speelde P lak tegen Twente en kreeg het aan de stok met Jeroen Heubach, de scheidsrechter gaf beide spelers een rode kaart en ook toen verklaarde Polak met droge ogen voor de camera dat er niets aan de hand was en keerde daar zelfs de hele zaak om. Hij vond excuses van de scheidsrechter (ik geloof v Hulten) wel op zijn plaats, de herhaling wees echter uit dat hij weldegelijk gewoon ordinair aan het natrappen was geweest.
Gewoon een oridinaire veelpleger

Sjaak, wees gewoon een kerel, als je iemand natrapt pak gewoon de consequenties van je daden.
Je juicht toch ook als je een doelpunt maakt ?

[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 22-10-2007 22:09:52 ]
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_36204528
Sjaak Polak is gewoon een mongool.

Wie neemt die gast nog serieus...
Hoi.
pi_36204762
de blik in z'n ogen toen ie die trap gaf ohoo, dat jong is intens gemeen
en een mietje dat ie t niet toegeeft
  maandag 20 maart 2006 @ 17:15:16 #5
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_36204825
die gast is nog te dom om te poepen

laat hem maar lekker ontkennen, hij heeft alleen zichzelf ermee
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  maandag 20 maart 2006 @ 17:39:43 #6
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36205498
Ik vind het zo'n schitterende speler dit.. ook als ie zown kans mist.. loopt ie zo te balen.
Aan het begin van het seizoen had ie een heerlyk interviewtje
pi_36205810
ik raad Bjoro af naar wielrennen te kijken.
  maandag 20 maart 2006 @ 17:59:05 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_36206149
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind het zo'n schitterende speler dit.. ook als ie zown kans mist.. loopt ie zo te balen.
Aan het begin van het seizoen had ie een heerlyk interviewtje
A) Qua kwaliteit gewoon een matige voetballer, hij speelt niet voor niets bij sparta.
B) een erg gemene voetballer in negatieve zin.

Hier is niets moois aan, zulke dingen doe je maar in een boxring maar niet op het voetbalveld.

Zelfde geldt voor de actie van Buijs trouwens tegen Ajax..
pi_36206227
Sjaak is een karikatuur, ik moest wel lachen gisteren toen hij het nog ontkende ook dat hij van zich afgetrapt had. Volgens mij is het iemand die helemaal niet weet wat hij heeft gedaan naar een wedstrijd, die zit in een compleet andere wereld als de aftrap is geweest.
That's all folks!
pi_36206264
Ach, wie neemt Sjakie Polak nou serieus?
pi_36206543
Zelfs in dit topic zijn er al teveel woorden aan deze ... kerel besteed.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_36207046
Ik geloof wel dat het merendeel van al die incidenten waar men schande over spreekt niet met opzet gebeuren. Vooral al die ellebogen, het lijkt me toch niet dat al die spelers die duels aangaan om eens even lekker een willekeurige tegenstander neer te hoeken. Je beleeft het heel anders als als toeschouwer dan wanneer je zelf op het veld staat immers.
Ja, ik geloof wel dat Polak hem niet wilde raken. Bij Buijs leek het er meer op.
  maandag 20 maart 2006 @ 20:22:21 #13
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_36211019
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik geloof wel dat het merendeel van al die incidenten waar men schande over spreekt niet met opzet gebeuren. Vooral al die ellebogen, het lijkt me toch niet dat al die spelers die duels aangaan om eens even lekker een willekeurige tegenstander neer te hoeken. Je beleeft het heel anders als als toeschouwer dan wanneer je zelf op het veld staat immers.
Ja, ik geloof wel dat Polak hem niet wilde raken. Bij Buijs leek het er meer op.
Als je het echt per ongeluk doet, dan schrik je direct van wat je doet. Polak stond eerst nog als een snuivende drugsverslaafde op en ging pas veel later bij Tiendalli kijken wat er was. Er was geen enkel excuus om die beweging te maken die hij maakte.
  maandag 20 maart 2006 @ 20:46:59 #14
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36211915
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik geloof wel dat het merendeel van al die incidenten waar men schande over spreekt niet met opzet gebeuren.
Vooral al die ellebogen, het lijkt me toch niet dat al die spelers die duels aangaan om eens even lekker een willekeurige tegenstander neer te hoeken.
Ik wou dat ik je gelijk kon geven, maar helaas helaas....
er zijn echt zat kneuzen binnen de lijnen, die gewoon dmv een elleboog oid een waarschuwing willen geven dat ze het niet prettig vinden dat iemand ze kort dekt ofzo !
256 goals !
pi_36212731
Wat een drama hier. Dit hoort gewoon bij het primitieve van de voetbalsport. Die ventjes op de tribune flikken het wekelijks om ziektes te roepen en doen dan toch vrolijk aan de minuut stilte mee. Dat vind ik minstens zo erg. Polak heeft weliswaar een voorbeeldfunctie, maar niet zijn karakter mee. Mensen zijn niet perfect, en kunnen niet overal op elk moment in gecorrigeerd.
pi_36212807
Polak heeft mediatraining met Jose FR gehad. Mooie tv
pi_36213082
Wat een n00b
  maandag 20 maart 2006 @ 21:20:47 #18
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36213272
Iedereen die Heubach de grond in trapt is bij voorbaat al een held voor het leven, Sjaak dus al helemáál!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  maandag 20 maart 2006 @ 21:24:40 #19
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36213421
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef okee6 het volgende:
Wat een drama hier. Dit hoort gewoon bij het primitieve van de voetbalsport. Die ventjes op de tribune flikken het wekelijks om ziektes te roepen en doen dan toch vrolijk aan de minuut stilte mee. Dat vind ik minstens zo erg.
vind je het erg als ik dat nog erger vind ?
quote:
Polak heeft weliswaar een voorbeeldfunctie, maar niet zijn karakter mee.
Mensen zijn niet perfect, en kunnen niet overal op elk moment in gecorrigeerd.
Dat hij zo iets flikt tot daar aan toe, maar wees dan wel gewoon een kerel en zeg na afloop dat het stom is en dat je spijt hebt....en als je de OP leest zie je dat het bij Sjakie niet voor het eerst is dat hij dit flikt, dat maakt hem pas triest !
256 goals !
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 maart 2006 @ 22:00:14 #20
862 Arcee
Look closer
pi_36214749
Ik denk nog vaak aan kleine Sjaak
Groot in 't kattekwaad
Vlug als kwik, de held, de schrik
Van de buurt en onze straat
Spijbelaar, altijd klaar
Voor 't gappen van een koek
Een ruit kapot dat was een schot
Van Sjakie van de hoek

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_36214786
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef pekel het volgende:
Sjaak Polak is gewoon een mongool.

Wie neemt die gast nog serieus...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:07:55 #22
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36215067
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:00 schreef Arcee het volgende:
....sjakie....

Connie Vandenbos
256 goals !
pi_36215521
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:24 schreef Bjoro het volgende:

[..]

vind je het erg als ik dat nog erger vind ?
Nee hoor. Ik vind het alleen zo schijnheilig dat dergelijk gedrag krachteloos getolereerd wordt, en dat dan nu mensen keihard roepen voor de zwaarste straffen voor zo'n voetballer met een moeilijk karakter. Het enige alternatief is om hem uit te sluiten van (betaald) voetbal.
quote:
Dat hij zo iets flikt tot daar aan toe, maar wees dan wel gewoon een kerel en zeg na afloop dat het stom is en dat je spijt hebt....en als je de OP leest zie je dat het bij Sjakie niet voor het eerst is dat hij dit flikt, dat maakt hem pas triest !
De makkelijkste weg is de meest gebruikte. En liegen is onschuldiger dan een scheids met een ziekte betitelen.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:21:36 #24
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_36215678
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef okee6 het volgende:
Nee hoor. Ik vind het alleen zo schijnheilig dat dergelijk gedrag krachteloos getolereerd wordt, en dat dan nu mensen keihard roepen voor de zwaarste straffen voor zo'n voetballer met een moeilijk karakter. Het enige alternatief is om hem uit te sluiten van (betaald) voetbal.
Dat is ook weer niet nodig, lijkt mij !
quote:
De makkelijkste weg is de meest gebruikte.
En liegen is onschuldiger dan een scheids met een ziekte betitelen.
in theorie heb je gelijk, in de praktijk zullen die supporters hun gedrag minder voor waar aannemen dan dat Polak in zijn eigen leugen(s) gelooft !
256 goals !
  maandag 20 maart 2006 @ 22:24:21 #25
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_36215791
Het is me wat met die Sjaak Prozac
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo