quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
Polak verdient inderdaad een schorsing, want de manier waarop hij het publiek uitdaagde na de 0-1 kon absoluut niet. Sowieso zou de KNVB daar vaker tegen op moeten treden.
De KNVB zou daar in ieder geval over moeten nadenken, ze hebben immers de mond vol over veilige stadions en publiek dat zich gedraagt en dan moet dat ook voor de spelers gelden. Dat Polak dolblij was is logisch en als hij in sprint naar het Spartavak was toegerend was het prima geweest maar om nou zo uitdagend naar een tribune met Rodafans toe te rennen? Dat is onfatsoenlijk en in zekere zin vragen om escalatie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Ik vond De Guzman tegen Ajax ook niet bepaald netjes, maar om hem daar nou voor te schorsen
.
In België behandeld de politie spelers hetzelfde als supporters. Uitdagende spelers krijgen dan ook direct na afloop een pv...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
Polak verdient inderdaad een schorsing, want de manier waarop hij het publiek uitdaagde na de 0-1 kon absoluut niet. Sowieso zou de KNVB daar vaker tegen op moeten treden.
Toen de Fauw juichend langs jullie uitvak in Kerkrade rende vorig seizoen dachten jullie daar toch echt anders over.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goeie actie van Polak!
Ach, de Guzman deed het dit seizoen ook. Moet hij dan ook maar geschorst worden?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Toen de Fauw juichend langs jullie uitvak in Kerkrade rende vorig seizoen dachten jullie daar toch echt anders over.
Sjááákie is een heldquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:41 schreef DarkShine het volgende:
Beetje provocatie niks mis mee, kan ik ook van genieten.
Maar Polak
Maar dan moeten zulke spelers ook de consequenties aanvaarden en niet als halfdood op de grond vallen als ze een beetje bier over zich heen krijgen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, de Guzman deed het dit seizoen ook. Moet hij dan ook maar geschorst worden?
Zlatan deed het in het verleden ook wel eens richting de psv-supporters. Ik kan daar wel van genieten.
Opzich wel een goeie regel, maar wat provoceren moet ook kunnen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In België behandeld de politie spelers hetzelfde als supporters. Uitdagende spelers krijgen dan ook direct na afloop een pv...
Als het vanaf het veld mag, waarom het geprovoceer op de tribune dan wel willen aanpakken?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Opzich wel een goeie regel, maar wat provoceren moet ook kunnen!
Het probleem is dat spelers die provoceren na een doelpunt dat meestal doen omdat ze gedurende de wedstrijd door die supporters van de tegenstander geprovoceerd werden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als het vanaf het veld mag, waarom het geprovoceer op de tribune dan wel willen aanpakken?
En zoals al eerder in dit topic werd aangeven. Accepteer ook de gevolgen van je provocatie en ga niet neer zoals Polak (een minuut ofzo later halfdood op de grond vallen nadat de scheids de spelers terplaatse verzocht om terug naar eigen helft te gaan).
In dit geval was daar absoluut geen sprake van, Polak was de aanstichter zonder daar enige aanleiding voor te hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Het probleem is dat spelers die provoceren na een doelpunt dat meestal doen omdat ze gedurende de wedstrijd door die supporters van de tegenstander geprovoceerd werden.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval was daar absoluut geen sprake van, Polak was de aanstichter zonder daar enige aanleiding voor te hebben.
Het gaat inderdaad niet alleen om Polak, het gebeurt vaker en de KNVB moet hier tegen optreden, zeker omdat ze zich ook druk maken over het gedrag van supporters. Spelers hebben een voorbeeldfunctie en moeten zich op het veld fatsoenlijk gedragen en nadenken voordat ze zoiets doen. Nou weet ik ook wel dat Polak een ongeletterde idioot is die vermoedelijk niet eens zonder hulp een banaan kan pellen, maar dat is dan zijn probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:59 schreef The_Verve het volgende:
Ach, die Bodnar van jullie kon er anders ook wat van een paar seizoenen terug tegen Groningen. Ging als Bokito tekeer voor het uitvak nadat hij had gescoord. Ook zonder reden.
Ik begrijp dat het op zo'n moment irritant is maar om je er na de wedstrijd nog druk om te maken. Fluit die Polak dan lekker uit wanneer Roda in Rotterdam tegen Sparta speelt.
Maar vind je dat enkel omdat de KNVB zich (te) druk maakt om het gedrag van supporters of zou dit anders ook je standpunt zijn? Ik zou het juist verschrikkelijk vinden wanneer trainers en spelers zich tijdens een wedstrijd (nog meer) moeten gaan inhouden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad niet alleen om Polak, het gebeurt vaker en de KNVB moet hier tegen optreden, zeker omdat ze zich ook druk maken over het gedrag van supporters. Spelers hebben een voorbeeldfunctie en moeten zich op het veld fatsoenlijk gedragen en nadenken voordat ze zoiets doen.
Het hangt met elkaar samen. Op het moment dat je een punt maakt van het gedrag van supporters dan moet dat ook voor spelers gelden. Spelers hebben een voorbeeldfunctie, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze zich als koorknaapjes moeten gedragen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:18 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Maar vind je dat enkel omdat de KNVB zich (te) druk maakt om het gedrag van supporters of zou dit anders ook je standpunt zijn? Ik zou het juist verschrikkelijk vinden wanneer trainers en spelers zich tijdens een wedstrijd (nog meer) moeten gaan inhouden.
Tja, ik moet zeggen dat het mij ontgaan is. Ik zat de wedstrijd op tv te kijken en ik zag Polak juichen, wat logisch is. Dat ie provocerende gebaren naar het publiek maakte heb ik gemist.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dit geval was daar absoluut geen sprake van, Polak was de aanstichter zonder daar enige aanleiding voor te hebben.
Ja laten we Polak een stadionverbod gevenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
In België behandeld de politie spelers hetzelfde als supporters. Uitdagende spelers krijgen dan ook direct na afloop een pv...
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |