Ricky vd Bergh, dat is algemeen bekend dat hun een soort sjors en sjimmie zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:16 schreef DeVinger het volgende:
En dat is?
Sjaak heeft Obodai een keer na PSV uit Pipo genoemd, aangezien Obodai nooit Pipo heeft gezien of van horen zeggen kent zal het wel wat in het Ghanees ook betekenen. Vlug is niet zo, nette knul met inderdaad een pauperkop.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef DeVinger het volgende:
Wat zou er trouwens waar zijn van het wegpesten van Obodai?
Natuurlijk, het is een zielig kut interview van hem deze week in de VI, maar ik geloof best dat jongens als Polak en Vlug (raspaupers) hem kunnen dissen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:50 schreef Bayswater het volgende:
Sjaak heeft er zin in vanavond op zijn motor.![]()
Het comentaar van Lex was ook geweldig trouwens!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
'Ik mikte op het reclamebord, maar hij ging er aardig in'
Mag niet ontbreken natuurlijk, gaat over zijn rake vrije trap in en tegen ADO.
Sjaak heeft toen hij bij ons speelde wel 25 vrije trappen genomen, maar nog nooit gescoordquote:Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het comentaar van Lex was ook geweldig trouwens!![]()
Nog nooit in de buurt van het doel zelfsquote:Op maandag 19 maart 2007 18:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Sjaak heeft toen hij bij ons speelde wel 25 vrije trappen genomen, maar nog nooit gescoord![]()
of zoiets![]()
Sjaak zei zelfs "die reclamebord" om de quote nog genialer te maken.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
'Ik mikte op het reclamebord, maar hij ging er aardig in'
Mag niet ontbreken natuurlijk, gaat over zijn rake vrije trap in en tegen ADO.
Dat de duitsers ook geen lieverdjes waren?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:38 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zei ie ook weer over 'antisemitische spreekkoren' van Hagenezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |