quote:Op vrijdag 23 maart 2007 04:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer roepen ze Sjaak eens op voor oranje ?
Nummer 5 moet daar klaar liggen voor hem
Kan Sjaak ook keepen dan?quote:Op zondag 1 april 2007 23:50 schreef Bayswater het volgende:
Liever 11 Sjaken dan 11 oranje blaaskaken.
quote:
Leuke trip gehad?quote:Op zondag 1 april 2007 23:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Ik ben weer thuis, precies op tijd om vandaag Sjaak weer aan het werk te zien.![]()
Sneeuw, mooie pistes, ook veel zon afgelopen week. Eigenlijk miste ik alleen Sjaakquote:
Fijjn dat je weer thuis bent.quote:Op maandag 2 april 2007 00:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Sneeuw, mooie pistes, ook veel zon afgelopen week. Eigenlijk miste ik alleen Sjaak![]()
Hij heeft genoeg penalties genomen waar de druk er flink op stond. Die van gisteren ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie hem onder hoogspanning ook zo missen eigenlijk.
Neen, wat moeten we zonder deze held!quote:Polak dit seizoen niet meer in actie
Sparta zal tijdens het slot van de competitie geen beroep meer kunnen doen op Sjaak Polak. De verdediger zal worden geopereerd omdat er vocht in zijn knie is aangetroffen.
De Rotterdammers zullen op zoek moeten naar een alternatief voor Polak op de linksbackpositie, die eerder al werd ingevuld door onder meer Steve Olfers en Edwin van Bueren.
Polak is, mede door het benutten van een aantal strafschoppen, topscorer van de Rotterdamse club met een zevental doelpunten.
Ik zag het ook net op de reclamequote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag bij Koppensnellers.. doet mee aan het kop van jut spel
Ik ga kijken, dick jol is er ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vandaag bij Koppensnellers.. doet mee aan het kop van jut spel
Prachtig!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Polak na Graafschap - Sparta
"Met de broek naar beneden en een volle hand erop"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |