Gewoon presentator maken lijkt me. Beter dan John de Wolf!quote:
einz! En wie dat ontkent wordt gePwnt wie enie nOObquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:10 schreef Yestuuur het volgende:
Sjaak Polak is de grootmeester van het voetbal.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:20 schreef Yestuuur het volgende:
Sjaak Pwnt
Jonge ga fan zijn van de superboeren... Miss is een bijbaantje bij de pluimvee-boerderij van Jan Vreman iets voor jou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:10 schreef xJapser het volgende:
Was dat niet die gast die een halve marathon liep toen ie scoorde tegen Vitesse voor de beker met de FC Twente? en die het halve veld in mekaar rostte toen ie een dot van een kans mistte...?
Als dat hem is, dan heb ik er niet veel mee idd.
Genee is duidelijk een Polak-fan. Als hij vanavond de presentator was had er waarschijnlijk meer Polak in de uitzending gezeten.quote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Stpan het volgende:
Sjaak was de held van de avond. Penalty raak, foutloze wedstrijd, bal van de lijn gehaald (niet in de samenvatting), wat aanstekers van de Twente aanhang terugkoppen, keurig afstandschot (ook al niet in de samenvatting) en 'N Kufo en die kalende Barichligiogogooo even dollen op de zijlijn (óok al niet in de samenvatting).
En tot overmaat van ramp ook al niet in de bij 'De Wedstrijden'. Op de valreep van 2006 ben ik fan van Polak geworden.
Ja, als presentator heb je daar echt invloed op:'). Denk dat Genee in de rol van chef voetbal, daar meer invloed heeft.quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Genee is duidelijk een Polak-fan. Als hij vanavond de presentator was had er waarschijnlijk meer Polak in de uitzending gezeten.
Als Genee presentator is doet hij wel meer dan alleen de autocue voorlezen hoor.quote:Op zondag 31 december 2006 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, als presentator heb je daar echt invloed op:').
Ja, maar wat er wel of niet in de samenvatting komt, lijkt me daar niet 1 van. Wat ik zeg, als chef voetbal, heeft hij daar sowieso invloed op, of ie nou wel of niet presenteert.quote:Op zondag 31 december 2006 00:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als Genee presentator is doet hij wel meer dan alleen de autocue voorlezen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |