Tijd voor andere vrienden dan maar?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:23 schreef Viking84 het volgende:
de Avonden jaHeerlijke humor ook
Ik mag de verhalen graag eens navertellen. Vinden mijn vrienden niet zo geslaagd
Je vertelt de verhalen uit De Avonden na?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:23 schreef Viking84 het volgende:
de Avonden jaHeerlijke humor ook
Ik mag de verhalen graag eens navertellen. Vinden mijn vrienden niet zo geslaagd
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je vertelt de verhalen uit De Avonden na?
Ik dacht dat Frits al erg was...
God Christus ik ben niet de enigequote:Op maandag 20 maart 2006 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]ja die moppen, weet je wel
Die over de boer en z'n knecht en een mestvork
en die van de vader met z'n kindjes en dan was er nog één... ook iets met een vader, moeder + kindjes...
Jammer, chuck is koning! Ik zit nu te twijfelen welke ik ga lezen van mijn aankopen. Als ik er binnen een uur niet uitkom dwing ik mezelf tot het boekenweekgeschenk (die kan me dus totaal niet boeien).quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn enige leeservaring die in de buurt komt van Palahniuk, was overigens de vroege Jeroen Brouwers.
Waarom denk je daar zoveel over na?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:44 schreef ErikN het volgende:
Jammer, chuck is koning! Ik zit nu te twijfelen welke ik ga lezen van mijn aankopen. Als ik er binnen een uur niet uitkom dwing ik mezelf tot het boekenweekgeschenk (die kan me dus totaal niet boeien).
ok je hebt gelijk, ik stop met twijfelen, het wordt brusselmansquote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom denk je daar zoveel over na?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |