abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:26:21 #51
142961 Astrix
Beati pauperes spiritu.
pi_36242989
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:03 schreef ymme het volgende:
Voor het slapen gaan ofzo.
Ik weet het ook niet. Het is het proberen waard natuurlijk.
En dan heb je geen huid wat jeukt of kapot is maar dan kan je weer niet slapen omdat dat poeder de hele nacht zit te lullen.
Donec eris felix, multos numerabis amicos.
pi_47661406
Krijg je nou met die nieuwerwetse scheerapparaten meer of minder irritatie dan bij nat scheren? Ik heb mach3 en fusion en gebruik de bijbehorende scheergel (wat dan weer schuim wordt) en de aftershave balsem maar in mn hals blijft het geirriteerd.

Ik last over Williams scheerolie, dat ga ik sowieso nog maar eens proberen. Maar ik dacht als je een soort scheerapparaat hebt die een soort stoppelbaard laat staan hoeft ie niet over je huid heen te gaan en kunnen er ook geen haartjes ingroeien: geen irritatie meer. Bestaat dat?
pi_47665836
Sowieso scheren na het douchen, dan zijn de haren zacht. Ikzelf had ook erg veel last van irritaties na het nat scheren met de Mach 3, Wilkinson, dit ook in combinatie met scheerolie en niet alcoholhoudende balsems.

Ik scheer me nog steeds na het douchen, alleen nu met een straight razor in combinatie met kwast en vergulde hand scheerzeep. Daarna een koude lap in het gezicht tegen irritaties, wegdeppen, op laten drogen. Daarna gebruik ik Ingrow Go van Skin Doctors tegen ingegroeid baardhaar en razor bumps. In laten werken, weer afspoelen en daarna Niveau for Men Sensitive After Shave extra milde balsem erop. Ik heb soms nog wat last van irritaties of ingegroeid baardhaar, maar niet zo snel meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')