Dat zou inderdaad een oplossing kunnen bieden. Wel jammer dat het dan even duurt voordat het script ook daadwerkelijk uitgevoerdt word, maar dat is dan niet anders...quote:Op donderdag 6 april 2006 22:45 schreef fokME2 het volgende:
Niet meteen na de POST het al verwerken?
POST >> nieuwe pagina met refresh iets, stuurt info door >> lang ladende pagina
Zoiets?
Zat ik ook al aan te denken, maar dan heb je nog altijd de refreshknop op de browser... Het is een script waar iedereen in princiepe toegang tot heeft, dus het moet niet zomaar mogelijk zijn dat de boel om zeep geholpen wordt.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef Light het volgende:
Of met javascript de submit button uitschakelen na het aanklikken.
cookie.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar dan heb je nog altijd de refreshknop op de browser... Het is een script waar iedereen in princiepe toegang tot heeft, dus het moet niet zomaar mogelijk zijn dat de boel om zeep geholpen wordt.
Wat ik meestal doe is allereerst de submitknop uitschakelen dmv javascript en na het uitvoeren van {insert langdurig script} een Location-header meegeven waar de bezoeker naartoe moetquote:Op donderdag 6 april 2006 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar dan heb je nog altijd de refreshknop op de browser... Het is een script waar iedereen in princiepe toegang tot heeft, dus het moet niet zomaar mogelijk zijn dat de boel om zeep geholpen wordt.
Ah, leuke manier om het verzenden van post-data bij het refreshen uit te schakelenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:03 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wat ik meestal doe is allereerst de submitknop uitschakelen dmv javascript en na het uitvoeren van {insert langdurig script} een Location-header meegeven waar de bezoeker naartoe moetop die manier kun je refreshen wat je wilt, maar je krijgt geen melding dat je opnieuw de POST-data gaat versturen.
1 2 3 4 5 6 7 | $_SESSION['product1'] = 1; $_SESSION['product2'] = 2; echo "The products have been registered"; ?> |
1 2 3 4 5 | echo $_SESSION['product1']; echo $_SESSION['product2']; ?> |
Jep, staat ingesteldquote:Op vrijdag 7 april 2006 06:57 schreef JeRa het volgende:
@H4ze
Heb je een directory ingesteld waar de sessies opgeslagen moeten worden? Zie je in die directory ook bestandjes staan zodra je het bovenste script uitvoert?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti* <Limit GET POST> order deny,allow deny from all allow from all </Limit> <Limit PUT DELETE> order deny,allow deny from all </Limit> Options Indexes FollowSymLinks MultiViews All ErrorDocument 404 http://www.domein.nl/error.php |
1 |
Ik heb geen idee. Ik draai 't lokaal onder windows. Voor zover ik weet kan ik 't dus niet ff snel chmodden ofzo, maar is denk ik ook niet nodig. Voorheen pakte ie sessies namelijk prima... Ik had ook voor zover ik weet niets in de settings ofzo veranderd. Nu heb ik php EN apache ff opnieuw geinstalleerd, maar hij pakt sessies dus alsnog niet. Er is in de apache config trouwens toch niet nog iets wat je in moet stellen mbt sessions? De omgevingsvariabelen staan verder ook gewoon zoals ze altijd hebben gestaan...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef ViPeRII het volgende:
Wat zijn de rechten op die dir?
Je kan de functie nl2br loslaten op je tekst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:02 schreef sasser het volgende:
Ik ben al een hele tijd dingen aan het proberen maar het lukt niet ik wil als je een textarea invult dat dat in de db wordt gezet maar dan zonder dat ik er enters inkrijg ookal typ ik ze wel.
De output moet dus zo zijn dat alle enter worden omgezet in <br /> en ik 1 hele lange regel krijg met tekst. ik hoop dat jullie het snappen alvastbedankt,
sasser
Nee, ook geprobeerd doet het ook niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:44 schreef JeRa het volgende:
Die Options-regel zou anders kunnen, is een
[ code verwijderd ]
niet genoeg om het aan de praat te krijgen?
Dan laat je de functie nl2br toch los op de tekst voordat je hem in de database zet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef sasser het volgende:
nee, maar er mag maar 1 lange lijn in de database en geen enters die moeten worden vervangen door <br />
1 2 3 4 5 | $tekst = ...; $tekst = nl2br($tekst); $tekst = str_replace(array(chr(13), chr(10)), '', $tekst); //voila ?> |
http://www.php.net/nl2brquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:02 schreef sasser het volgende:
Ik ben al een hele tijd dingen aan het proberen maar het lukt niet ik wil als je een textarea invult dat dat in de db wordt gezet maar dan zonder dat ik er enters inkrijg ookal typ ik ze wel.
De output moet dus zo zijn dat alle enter worden omgezet in <br /> en ik 1 hele lange regel krijg met tekst. ik hoop dat jullie het snappen alvastbedankt,
sasser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |