nog meer? Maar alle leuke programma’s zijn ’s avonds laatquote:Op maandag 20 maart 2006 14:29 schreef Mobster273 het volgende:
of nog langer naar bed gaan, zodat je laatste slaapcyclus ook volledig is
mooie frusti avatar trouwens![]()
Pfff... Die jongen hoeft niet ziek te zijn hoor...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef Agiath het volgende:
Pfeiffer?
Dat komt best regelmatig voor onder pubers
edit: oh je bent oud 1984, maar toch..heb je ook last aan de zijkanten van je keel? Bij je klieren?
goed dat je had ge-editquote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef Agiath het volgende:
Pfeiffer?
Dat komt best regelmatig voor onder pubers
edit: oh je bent oud 1984, maar toch..heb je ook last aan de zijkanten van je keel? Bij je klieren?
nou dat gaat niet en ik zou het eerlijk gezegd ook niet willen. na een dag werken zou ik 's avonds best wel wat leuke dingen met vrienden willen doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:56 schreef Flash55 het volgende:
als je dat nou eens vol houd voor een weekie dan zal je van zelf zien dat het beter gaat
ziekverwensing, mag ik om een ban roepen?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Pfff... Die jongen hoeft niet ziek te zijn hoor...
dat gaat dus al niet. ik ga vanavond dus naar de film (elke maandag trouwens) en voordat ik slaap is het al gauw half 1, 1 uurquote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef JanaX het volgende:
chronisch slaap tekort? moet je minstens paar nachten goed slapen voordat je daar vanaf bent
Sneak?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat gaat dus al niet. ik ga vanavond dus naar de film (elke maandag trouwens) en voordat ik slaap is het al gauw half 1, 1 uur
tja en dat is precies wat ik niet hebquote:Op maandag 20 maart 2006 15:12 schreef Rekkie het volgende:
Regelmaat is het belangrijkste........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |