Phoenixx loopt het Vrijetijdscentrum binnen, het badjasje fris gewassen onder haar arm. Maar - wie is daar nu???
* Oh! Eh... Goedeavond, Faat! Ik was deze gisteren een beetje vergeten terug te brengen... Ze overhandigt Faat het badjasje. * Je vindt het toch hoop ik niet erg?
Met haar meest onschuldige glimlach kijkt ze Faat aan.
Hij ziet er niet uit, onder de olie en smeervlekken, maar het resultaat is er wel naar, een Perfect karretje voor verkenningstochten over land.
Dan stapt hij naar binnen en groet iedereen ..
Haai Mevr. Faat
sorrie maar kan ik douchen ?? Ik heb nog steeds geen fatsoenlijke badkamer op de basis en aleen koud water is niet genoeg voor deze smeerboel.
"Niets is lekkerder dan een biertje na een dag hard werken."
* Anthraxx loopt op de bar af een gaat zitten. Hij merkt Dagobert en rebelgirl nieteens op.
"Ehhhmmm.... moet ik het zelf tappen, of wil jij het tappen voor mij?" vraagt Anthraxx aan Faat.
Phoenixx gaat op één van de barkrukken zitten.
* Hoe is het met je, Faat? Ik hoorde dat je aan het oefenen was voor de Formule 1?
Simon uiteraard mag je hier douchen, als je naar de fitnessruimte loopt
vind je daar de douches en alle benodigdheden, hier heb je een lekkere
zachte handdoek en kan ik misschien alvast iets te drinken voor je inschenken?
Anthraxx, natuurlijk tap ik je biertje voor je, zo gaat dat meestal in een bar toch?
Maar Faat laat niets blijken en zegt tegen Phoenix: ik? formule1?! welnee!!!!
owjee als ik maar geen dingen ga zeggen die ik beter voor me kan houden....
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 09-12-2001 21:42]
Zeg, Rebel. Nog een wijntje?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 09-12-2001 21:48]
* Oh, ik dacht dat ik je laatst in een tijdschrift over Formule 1 had zien lezen... Dan heb ik me zeker vergist!
Ze geeft Faat een dikke knipoog en heft haar glas.
* Proost allemaal!
* Simon verdwijnt richting Fitnessruimte en de badkamers. Dan alsof het de normaalste zaak van de wereld is, klinkt er een diepe mannenstem vanuit de badkamer ondersteund door de muziek van klaterend water, Simon is in z'n element onder de douche en zingt er met een immitatie van Bryan Adams op los.
Sometimes words are hard to find
I'm looking for that perfect line
To let you know you're always on my mind
Ya this is love, n'i've learned enough to know
I'm never lettin' go
no, no, no, wont let go.
When you want it, when you need it
you'll always have the best of me
I can't help it, beleave it
You'll always get the best of me
I may not always known what's right
but i know I want you here tonight
Gonna make this moment last for aal your life
Oh ya this is love, n' it really means so much
I can tell from every touch
No no no , can't get enough
* Simon hoort de echo van z'n lied en zingt het gewoon nog een keer
* oei denkt rebel_girl, zeg ik toch weer iets wat misschien in verkeerde aarde kan vallen...
Zullen we dan maar zachtjes via de achterdeur vertrekken?
Dan ziet Faat Dagobert driftig gebaren en loopt naar hem toe met een nieuwe fles wijn......
Ha die Dago hoe is ie? Zeg gaat alles wel goed met rebel_girl die loopt nogal te wiebelen ![]()
Als Faat Simon op de achtergrond hard in de douches hoort zingen barst ze uit in lachen
Haha, hebben we eerst ons zangwonder Dr. Kasper met zijn nederlandstalige
smarlappen gehad begint Simon nu engelstalige smartlappen te kwelen
De badjas zit vrij strak om z'n lichaam als hij de zaal weer betreed.
Zow dat was heerlijk .. En Mevr. faat hoe vond je m'n zangkunst ( Simon heeft natuurlijk het kommentaar niet gehoord onder de douche)
* Simon is weer schoon en fris en heeft er zin in
Snel tikt ze het laatste beetje drank achterover en staat op.
* Hartelijk dank Faat! Ik wens jullie een aangename voortzetting van de avond, maar ik ga er weer vandoor. Tot ziens!
Ohh sorrie Mevr. Faat dan zal ik niet meer zingen, al zong het ook voor jou hoor. ![]()
Goeden morgen Miss. Odulla .. lekker ontbijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |