abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174658
Dat zit bij ons in de familie. Mijn oma had het, mijn vader heeft het, ik heb het. Wij zijn dus altijd neusverkouden, hebben altijd een zakdoek bij ons, en ruiken heel weinig. Is niks ernstigs (alleen irritant) en daarom heeft niemand van ons er ooit wat aan laten doen.

Maar nu zei dus laatst iemand dat het maar een heel kleine ingreep is om het recht te laten zetten en tja, dan ben je wel voorgoed van een hoop gesnotter verlost

Heeft er iemand hier hetzelfde (gehad) of ken je zo iemand? Heb je het operatief recht laten zetten? En was het inderdaad zo'n kleine ingreep? (ik heb geen zin om zes weken astronautenvoedsel te eten of iets dergelijks).

Als iemand hier wat meer over weet, laat het me even weten!

[Dit bericht is gewijzigd door Beatrice (Datum 21 Juni 2000).]

woensdag 21 juni 2000 @ 20:37:00 #2
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_174659
Nou ik heb enkele malen mijn neus gebroken en dan staat ie ook redelijk scheef.

Ze hebben hem ook eens opnieuw moeten breken en recht moeten zetten.

Enigste waar ik last van had was die pijpen die in mijn keel hebben gezeten ivm afzuiging.

Voor de rest een beetje een drukkend gevoel op mijn neus verders nixs.

Misschien is het vergelijkbaar.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_174660
Ik kom regelmatig in aanraking met mensen die een gebroken neus hebben. Ik weet in ieder geval dat er een flink stuk verband in gaat om de boel te fixeren. Dit schijnt niet echt een pretje te zijn, volgens de verhalen.
Zelf heb ik een vriend gehad met hetzelfde probleem waar jij "letterlijk" mee rondloopt.
Bij hem werd het gewenste resultaat niet geheel behaald. Ik denk dat je het beste gewoon een gesprek met een K.N.O. arts aan kan gaan.
"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_174661
Mijn neusschotje staat ook scheef, maar ik heb zoiets van dat lijkt me niet echt een prettige operatie. Ook al heb ik vaak last van een lopende neus en ruik niet zoveel. Moet ik er dan maar toch aan gaan geloven ?!?
pi_174662
Mwah Linebear, ik denk dat ik er zelf toch ook maar weer van afzie
Het is (in mijn geval dan) allemaal net niet irritant genoeg om de moeite voor te nemen om naar zo'n arts te gaan en je te laten opereren.
  vrijdag 23 juni 2000 @ 02:53:00 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_174663
Veel coke snuiven en 't lost op als sneeuw in de zon
  vrijdag 23 juni 2000 @ 17:21:00 #7
3547 Renate
I love Maarten :>
pi_174664
Ik ken iemand die het ook had, en heeft zich er pas aan laten opereren. Hij kon ook niet sporten ofzo.
Het is niet zo'n grote ingreep. Na de operatie heb je wel last, en voel je je nog niet zo oppie toppie. Maar het moet natuurlijk genezen.
Ik geloof dat het 6 weten duurt, voordat het helemaal genezen. Valt mee dus.
Het is nu 2 weken geleden, en het viel mij niet op, dus het geneest aardig.
maar goed, dat is MIJN mening en MIJN gevoel, dat hoeft niemand te delen.....
pi_174665
quote:
op 06-23-2000 om 05:21 PM schreef Renate het volgende:
Ik ken iemand die het ook had, en heeft zich er pas aan laten opereren. Hij kon ook niet sporten ofzo.

Niet sporten? Hoezo dat? Vanwege de ademhaling ofzo?
Had die dan wel een scheef neustussenschot of was het iets anders? Als het wel dit was, dan duidelijk in veel ernstiger mate dan bij mijn familie (mijn vader loopt nog steeds marathons )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')