Ja ik ben weer beter dan hoor, vind ik, want het wordt natuurlijk ENORM gezellig ....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik hoop dat hij snel beter wordt
dit weekend vieren we de verjaardag van zijn ex
in een huisje van centre parcs......
*heeft het idee dat dat bij een ander stel ook aan de hand is*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
geloof me die jongens zijn al 5 maanden uit elkaar, toch slapen ze nog altijd in hetzelfde bed, dat is het enige wat ze nog echt delen, sex hoort daar niet bij
Ze kan niet tippen aan mijn Aishquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
O ja, als we het toch gaan hebben over lekkere wijven... hier is mijn nominatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook wel te zien als Princess Kitana:
[afbeelding]
of Vampirella:
[afbeelding]
jij ookal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word echt misselijk van dat gezeik bij oprah..
Waar gaat t vandaag overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word echt misselijk van dat gezeik bij oprah..
Een van de dingen die ik ga missen in Nederland, ja... Ik word er na twee dagen al gestoord van.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
echt erg dat het na iedere minuut een reclame blok heeft in de VS
wanneer zou dat ongeveer zijn dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een van de dingen die ik ga missen in Nederland, ja... Ik word er na twee dagen al gestoord van.
Twee maanden denk ik... hoop ik. Ik heb nou alle papieren.quote:
And never return huhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee maanden denk ik... hoop ik. Ik heb nou alle papieren.
Dat zou je wel willen, he?quote:
quote:
Ach, dan wordt voor mij de nachtploeg gewoon avondploegquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:25 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
haha nee, maar nachtploeg draaien krijgt voor jou wel een hele andere betekenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |