ik vind die donkere juist minder.. beetje patsertje..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Just-Dennis het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/1260/amazing_breakdance/
En toen zagen we niks....maar dat geeft niks.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Had ik even behoefte aan
Mss maar beter ook?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
En toen zagen we niks....maar dat geeft niks.
Waarschijnlijk ja.quote:
Help mee snel deze pagina vol spammenquote:
Waarom niet een mannelijke fotomodel? Rare homo die je bent!quote:
Doe maar iets mannelijkers....ik opt zelfs voor een Jake Gylen-what-ever-his-name-is foto.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan post ik zo weer een foto van die shoot
Tja je bent het stereotype tiener of je bent het niet hequote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom niet een mannelijke fotomodel? Rare homo die je bent!![]()
Ik heb gewoon een zwak voorquote:Op maandag 20 maart 2006 16:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Tja je bent het stereotype tiener of je bent het niet he![]()
Je hebt een zwak voor iedereen die ooit op tv, witte doek, radio, krant, magazine of flyer is gekomenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwak voorHeidi
Tuurlijk, blijf dat vooral denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor iedereen die ooit op tv, witte doek, radio, krant, magazine of flyer is gekomen![]()
scherp!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor iedereen die ooit op tv, witte doek, radio, krant, magazine of flyer is gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |