der is nog een stemsoort: castrato, maar die bestaat (gelukkig) niet meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik voelde al wat tintelen beneden, nu weet ik waarom![]()

counter tenor heet dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
der is nog een stemsoort: castrato, maar die bestaat (gelukkig) niet meer

Ondenkbaar: neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 jaar geen sex, is dat voor jullie ondenkbaar?

dus jij wilt zeggen dat je er 5 jaar zonder kunt doen??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ondenkbaar: nee
onwenselijk: ja

Ik zou het kunnen denk ik. Ik wil het niet maar als het zou moeten, zou t geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:11 schreef dewceend het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat je er 5 jaar zonder kunt doen??
De meeste zijn toch wel zo van als ze het eenmaal hebben gedaan
toch wel vakerhebben
dan 1 x per jaar of ik ben nu zo dom![]()
Xje!

Snap jou wel maar bedoel die knuffel krijg ik dan wel van me vriendenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik er op terug kijk denk ik dat ik meer het tegen iemand aan liggen in bed dan echt de sex die ik met name mis

Oke oke ik snap ,, maar kijk ik ben nog jong kan het ook aan liggen maar k weet nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen denk ik. Ik wil het niet maar als het zou moeten, zou t geen probleem zijn.

ja zangstemmen vond ik te suf wordenquote:

Ik ben ook net 18 hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:15 schreef dewceend het volgende:
[..]
Oke oke ik snap ,, maar kijk ik ben nog jong kan het ook aan liggen maar k weet niet
op dit mom. kan ik nog geen 6 weken zonder laat staan 5 jaar kijk ik heb dan een vriend mssn scheelt dat je hebt dan je sex toch wel ,, maar toch

Nee, counter tenor heeft een andere, wat vollere klankkleur.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
counter tenor heet dat tegenwoordig

Ugo Farrelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, counter tenor heeft een andere, wat vollere klankkleur.

Nee da's niet ondenkbaar.'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
5 jaar geen sex, is dat voor jullie ondenkbaar?

ow dat verklaard een hoopquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef dewceend het volgende:
O oke ,, tja ik ben dan 16 heb dan pas 1 jaar a 1 1/2 jaar sex maar heb hiervoor 9 maanden en 2 maadne een vriend gehad en tja dan zit je niet lang zonder eerlijk gezegt ,, maar
toch het idee al zonder te moeten doet mij hart al op hol laten slaan whaha:P
mar toch,,
GEK ONDERWERP BTW.:-P

Gek kindquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef dewceend het volgende:
O oke ,, tja ik ben dan 16 heb dan pas 1 jaar a 1 1/2 jaar sex maar heb hiervoor 9 maanden en 2 maadne een vriend gehad en tja dan zit je niet lang zonder eerlijk gezegt ,, maar
toch het idee al zonder te moeten doet mij hart al op hol laten slaan whaha:P
mar toch,,
GEK ONDERWERP BTW.:-P

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |