Zoals velen ben ik helaas ook besmet met het virus wat een koorstlip veroozaakt. En onlangs voelde ik er ééntje opkomen en toen kreeg ik een tip van iemand waarvan ik dacht: 'Wat een onzin, dat kan toch nooit werken!'
Maar omdat het me maar een kwartiertje zou kosten dacht ik: 'Ach, wat kan het kwaad'. Kwartiertje die methode geprobeerd en een uurtje later was m'n beginnende koortslip geheel verdwenen evenals de tintelingen e.d.
Wat houdt deze wonderbaarlijke methode in vragen jullie je nu af..
Nou, zoals jullie weten is Chuck Norris toch wel één van de gevaarlijkste en meest angst inspirerende mensen op aarde. Vele feiten die op internet te vinden zijn ondersteunen deze theorie. De tip die mij werd gegeven was als volgt: 'Print een foto van Chuck Norris uit of zoek een poster van hem, ga hier een kwartier lang voor staan en blijf de poster aan staren. Het virus merkt de indringende blik van Chuck Norris op en zal zich meteen terugtrekken waardoor de koortslip verdwijnt. Dit kan ik elk stadium worden gebruikt en werkt altijd effectief!'
Dus, print onderstaande foto uit, hang hem ergens op en zodra je een koortslip aan voelt komen weet je wat je te doen staat!
![]()
Good luck!