Vanochtend in de auto:quote:Wegwerker steeds meer in het nauw
Jakkerende en agressieve automobilisten brengen vaak wegwerkers in levensgevaar. Ruim tachtig procent van de werkers aan de weg zegt dat afzettingen geregeld omver worden gereden. Liefst negen van de tien ondervraagden zeggen dat de agressie van bestuurders toeneemt. Er zijn al wegwerkers met een pistool bedreigd of met een ijzeren staaf in elkaar geslagen.
Wat heet, zelfs ik rijd geregeld steviger door dan de gemiddelde automobilist. En ik heb, voor wie dat nog niet wist, een Ladaquote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Herkauwer het volgende:
Ja, altijd leuk heIk hou ook van doorrijden, maar een bepaald respect voor de wegwerkers mag je ook wel hebben.
Jij hebt het liefst dat er geen onderhoud gepleegd wordt, geen nieuwe snelwegen worden aangelegd, geen knooppunten worden verbeterd, geen geluidsarm asfalt wordt neergelegd voor de bewoners, enzovoorts?quote:
Hij heeft waarschijnlijk alleen een fiets.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij hebt het liefst dat er geen onderhoud gepleegd wordt, geen nieuwe snelwegen worden aangelegd, geen knooppunten worden verbeterd, geen geluidsarm asfalt wordt neergelegd voor de bewoners, enzovoorts?
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:
The revolution will not be televised.
Die snap ik nietquote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:
The revolution will not be televised.
Relaxed, ontstress, das veel beter voor je hart. Je komt er toch wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Sportguy het volgende:
Ook puur belachelijk die k*t mongolen die niet weten wat invoegen is en er vanuit gaan dat iemand naar de linkerbaan gaat om zijn / haar invoegen mogelijk te maken.
Zit er weer zo'n sufk*t te sukkelen en met 60 in te voegen met een hele collone auto's d'r achter die wel harder willen maar niet kunnen omdat de klojo vooraan ook invoegt.
Ergernis nummer 1!
Ik weet niet of er daadwerkelijk mensen stonden te werken, ik zag wel auto's ed staan dus volgens mij wel. Maar ook buiten dat kun je op dat stuk prima 90 rijden, want omdat ze een brug aan het bouwen zijn is de weg versmald en dan is het niet alleen voor de veiligheid van de wegwerkers, maar ook voor die van jezelf of medeweggebruikers slim niet te hard te rijden.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het niet meer dan logisch dat je je aan de snelheid houdt als er aan de weggewerkt wordt.
let wel: ALS er aan de weg gewerkt wordt.
in 95% van de gevallen staan de matrixborden aan, staan er pionnetjes en gebeurd er wekenlang niks met de wegen intussen wel gaan staan flitsen voor de veiligheid van wegwerkers die er niet zijn.
Kan me voorstellen dat dat agressie opwekt.
Zet die teringborden dan pas aan als er daadwerkelijk MENSEN aan het werk zijn.
Juist ja... Of van die mensen die 70 rijden buiten de bebouwde kom waar je 80 mag en dan alsnog met 70 in de bebouwde kom door te kachelenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef The6thgate het volgende:
of van die mensen die bij wegwerkzaamheden te snel rijden en jou inhalen, en vervolgens langzamer dan 120 rijden waardoor je hun weer inhaalt. heeft ook zoveel zin dan om te hard te rijden
En nogmaals, dat geld niet alleen als je man/vriend/vader wegwerker is, het kan net zo goed een familielid in de auto zitten die met veel te hoge snelheid over een krap stukje weg wordt ingehaald..quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef BobbyB het volgende:
Het is tegenwoordig heel normaal om al flitsend en toeterend kenbaar te maken dat je moet opzouten naar rechts ook al ben je gewoon aan het inhalen. Die gasten mogen zijn van mij meteen het rijbewijs afpakken. En ja, het hard rijden bij wegwerkzaamheden is zeker not done. Je zal maar een keer het bericht thuis krijgen dat je man/vriend/vader niet meer thuis komt omdat iemand zoveel haast had. Kansloos die gasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |