Of je leest het even goed, blinde.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga dan op een hutje op de hei wonen, als je je buren niet wil horen.
Top idee!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef Homdeck het volgende:
gooi arsenicum in zn snor
Want de volgende stap is...?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:16 schreef Duvel het volgende:
Vanavond dus maar voor de laatste keer iets minder vriendelijk vragen of ie ergens anders wil gaan zitten brommen en rochelen. Lul.
ik mag dan wel blind zijn, maar ik lees dat je in een flat woont, en dat je lastvan je onder buren hbet.quote:
D'r zijn grenzen. En als je al een paar keer duidelijk hebt gemaakt dat je last hebt van iemand, en diegene wenst daar niets aan te doen dan word ik daar een beetje moe van (in dit geval letterlijk).quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik mag dan wel blind zijn, maar ik lees dat je in een flat woont, en dat je lastvan je onder buren hbet.
Dit is nu eenmaal et nadeel van het wonen in een flat.
Dat is een stap verder. Ik belde de verhuurder met m'n klacht, en die zei dat ik dat lekker zelf moest uitzoeken. "Bel de politie, dat doet iedereen in Rotterdam."quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef MLF het volgende:
en politie?
Ja, zeggen dat je de politie moet bellen...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef MLF het volgende:
Verhuurder doet niks nee
dat kloptquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zeggen dat je de politie moet bellen...
Vervelend.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
a) google op 'geluidsisolatie' en investeer ~1000 euro in geluidsisolatie (met een enkele laag isofix en gipsplaten red je 't niet).quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nadat het binnen een week voor de 3e keer raak was (en we waren dus al langs geweest bij hem!) heb ik zelf een keer uit frustratie een paar flinke stampen op de vloer gegeven.
Gevolg: hij ging gewoon terugbonken.
Het is een huurhuis, daar gaan we niet voor zoveel geld in investerenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
a) google op 'geluidsisolatie' en investeer ~1000 euro in geluidsisolatie (met een enkele laag isofix en gipsplaten red je 't niet).
Dat zou betekenen dat we of in de keuken of in de woonkamer zouden moeten gaan slapen. Geen goed idee.quote:b) ga in een andere kamer slapen (eventueel in combinatie met a)
Hopelijk binnen nu en een anderhalf jaarquote:c) verhuizen.
En daarnaast zou het betekenen dat wij ons moeten gaan aanpassen aan een kerel die zich niet kan gedragen. Dat lijkt me de omgekeerde wereld. Hij veroorzaakt overlast. Wij proberen (of inmiddels: probeerden) onze onderburen te sparen (niet stampen, geen luide muziek), en dit krijgen we terug.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is een huurhuis, daar gaan we niet voor zoveel geld in investerenBovendien trek ik niet even zoveel uit m'n broekzak.
[..]
Dat zou betekenen dat we of in de keuken of in de woonkamer zouden moeten gaan slapen. Geen goed idee.
[..]
Hopelijk binnen nu en een anderhalf jaar![]()
Verzamel wat andere buren en ga gezamenlijk naar de woningstichting. Samen sta je sterk. Heeft mijn moeder ook gedaan, haar buurman was ook nogal luidruchtig. Hij zit nu in een inrichtingquote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als dit nou op vrijdag- of zaterdagavond zou gebeuren, dan hoor je ons niet. Dan kunnen wij ook uitslapen en dan geeft het allemaal niet zo.
Maar als je in bed ligt met de wetenschap er 4 uur later weer uit te moeten en die eikel blijft maar bulderen, ja dan wordt het gewoon wel zéér ergerlijk.
Deal.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef Duvel het volgende:
En daarnaast zou het betekenen dat wij ons moeten gaan aanpassen aan een kerel die zich niet kan gedragen. Dat lijkt me de omgekeerde wereld.
Overlast valt bij mijn weten niet binnen de wet, toch? Verder is het inderdaad een kwestie van wie de langste adem heeft. Maar als die vent gewoon in z'n woonkamer ging zitten en daar ging lopen ouwehoeren, was het hele probleem opgelost.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Deal.
De praktijk is dat degene die zich binnen de wet het onmogelijkste opstelt, en het beste bestand is tegen gezeik, overblijft.
Het probleem is dat er behalve ons waarschijnlijk geen anderen last van hebben. Zijn slaapkamer grenst aan zijn eigen woonkamer en aan de keuken van de onderburen... Verder heeft hij zelf geen onderburen, aangezien hij boven de kelderboxen woont.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Verzamel wat andere buren en ga gezamenlijk naar de woningstichting. Samen sta je sterk. Heeft mijn moeder ook gedaan, haar buurman was ook nogal luidruchtig. Hij zit nu in een inrichting![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |