Buhahahaha ROFLquote:Op maandag 20 maart 2006 11:10 schreef Rekkie het volgende:
Jeetje wat een orgineel topique!
Het kan friezen en het kan dooien..... ik hoop op de dooi
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:09 schreef SuperWeber het volgende:
Friesland: Gewoon afsteken en wegduwen
Vergeet Flevoland niet weg te geven!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:11 schreef Thomasumo het volgende:
Verkopen aan scandinavie. Doen we limburg naar duitsland, branbant naar Belgie. Hopsa van een hele hoop gezeik af
Wat maakt Amerika een tof land voor jou?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Litso het volgende:
Friezen zijn best okay. Alleen dat Friesland is gewoon zo kut. En dat taaltje.
Ongeveer het omgekeerde van Amerika dus, dat is best een tof land, alleen jammer van de inwoners.
dus eigenlijk stel je voor om alle friezen maar naar amerika te sturen en alle amerikanen in friesland te persen? (dat wordt volquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Litso het volgende:
Ongeveer het omgekeerde van Amerika dus, dat is best een tof land, alleen jammer van de inwoners.
En de meeste dorpen in Friesland stinken naar koeien, paarden en ander boerderijgebeurenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef Litso het volgende:
Dat kan ik eigenlijk wel waarderen, zo'n plattelands sfeertje.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
En de meeste dorpen in Friesland stinken naar koeien, paarden en ander boerderijgebeuren
Juliette Lewisquote:Op maandag 20 maart 2006 11:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat maakt Amerika een tof land voor jou?
Zet dan gewoon de sluis open... Kunnen den menschen vanuit Noord-Holland-Noord nog even snel naar Grünn of Drenthe!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Niks weggeven, gewoon die grote dijk-weg dinges weer weghalenDen Afschluitdijk
Dan maar minder rigoreus! Ik wil dat volk niet allemaal in deze 2 provincies.... wordt veel te druk.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zet dan gewoon de sluis open... Kunnen den menschen vanuit Noord-Holland-Noord nog even snel naar Grünn of Drenthe!
Heeft er niet nog iemand een paar Kiloton liggen?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan maar minder rigoreus! Ik wil dat volk niet allemaal in deze 2 provincies.... wordt veel te druk.
Afsteken en af laten drijven
Afgunst? Waar voor?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:26 schreef Lamud het volgende:
Ha mensen die die Friesen afzijken zijn die er wel eens geweest dan?..... Of is het gewoon afgunst haha.
Tuurlijk, iedereen is neem ik aan wel eens in Friesland geweest...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:26 schreef Lamud het volgende:
Ha mensen die die Friesen afzijken zijn die er wel eens geweest dan?..... Of is het gewoon afgunst haha.
Ben er 1 keer geweestquote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef Rekkie het volgende:
Inderdaad. Hoe spijtig ook, ik ben in Friesland geweest. Vaker dan me lief is eigenlijk.
Het grootste minpunt is dat dialect! Leer Nederlands zoals iedereen!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Lamud het volgende:
Welke minpunten dan? (of zijn dit alleen vooroordelen?)
wat dacht je van www.google.frquote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef vannilesoep het volgende:
Heb je ook nog een Friesche Wikipedia versie... omfg![]()
Er is ook een platte en limburgse versiequote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef vannilesoep het volgende:
Heb je ook nog een Friesche Wikipedia versie... omfg![]()
- Ze zijn Fries.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Lamud het volgende:
Kijk, daar gaat BLD dus de fout in... Frankrijk en Friesland zijn NIET hetzelfde ook al doet Google anders vermoeden!quote:
Taal, Karakter mensen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Lamud het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:09 schreef SuperWeber het volgende:
Friesland: Gewoon afsteken en wegduwen
ik vind ze anders wel allebei even kutquote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat BLD dus de fout in... Frankrijk en Friesland zijn NIET hetzelfde ook al doet Google anders vermoeden!
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat mag niet! Ban! Ban! Ban!
FLUGELTJE!!!
Dat raak je, ben ik bang, aan de straatstenen niet kwijt.quote:
Ducktapequote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef Furia het volgende:
Ik vind het vooral aso dat ze zo'n houding hebben van "onze cultuur is geweldig, pas je maar aan, wij blaten gewoon door in het fries ook al versta je er geen hol van"
Maar die mooie fries die mij altijd warm houdt mag blijven
In stukjes hakken, en dan via het ijselmeer, de waddenzee zo de noordzee op duwen. Ze zien maar waar ze eindigen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:43 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Dat raak je, ben ik bang, aan de straatstenen niet kwijt.
Wellicht kunnen we het verzinken?
Oh nee weer een "nieuwe" regel?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:44 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Flugeltje gaat extra hard optreden tegen quoters die niks toevoegen!
Ik zou dat lieve landje als Ijsland toch niet met Almere op durven zadelen...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
In stukjes hakken, en dan via het ijselmeer, de waddenzee zo de noordzee op duwen. Ze zien maar waar ze eindigen.![]()
Wedstrijd van maken, briefjes eraan van "trugsturen naar" met locatie erbij enzo, wat je ook met ballonnen doenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
In stukjes hakken, en dan via het ijselmeer, de waddenzee zo de noordzee op duwen. Ze zien maar waar ze eindigen.![]()
En dan siberie erop zetten.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Wedstrijd van maken, briefjes eraan van "trugsturen naar" met locatie erbij enzo, wat je ook met ballonnen doen![]()
Dan sturen ze het terug <= Let op de spelling naar Turkije of Marokko...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Wedstrijd van maken, briefjes eraan van "trugsturen naar" met locatie erbij enzo, wat je ook met ballonnen doen![]()
Kut fries bek houden en mee helpen afsteken!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ga wat nuttigs doen in plaats van doelloos een provincie haten. Er is niks mis met Friesland, de meerderheid kan gewoon Nederlands spreken.
Daarnaast, Fries is geen dialect, want het heeft een grammatica, bladiebladiebla. Het is maar dat je het weet.
Ik heb toch ook niet, alleen omdat ik zelf Fries ben, een hekel aan de rest van Nederland omdat het zo vol is, niet trots is op z'n eigen cultuur (niet dat ik trots ben op de mijne, ik ontkracht maar even een stereotype), of wat dan ook.
TS, je spreekt zelf ook een taal, hebt zelf ook een vlag.. ik snap het probleem niet
Wat een liefdequote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kut fries bek houden en mee helpen afsteken!
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kut fries bek houden en mee helpen afsteken!
Leer eerst ABN voordat je iets post, mongool.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef vannilesoep het volgende:
Ik haat FriezenHelemaal lijp doen met hun eigen taal, eigen plaatsnamen eigen vlag, cultuur enzo
![]()
![]()
Echt interesant doen enzo
Pake bebbe pêuke vluern weetikweel
![]()
Post hier je haat tegen Friezen![]()
Bah![]()
![]()
![]()
Editje 2 : Grootste probleem is dat ze zo stoer doen met hun taal/cultuur/vlag en dat ze van -alles- iets ook in het fries hebben, zelfs fucking plaatsnaambordjes (die blauwe dingen) Zetten ze hun plaats(dorps)naam in koeienletters in het fries op![]()
Ga nou niet op die fiets van "Frieslandsch (of hoe het officieel ook heetquote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ga wat nuttigs doen in plaats van doelloos een provincie haten. Er is niks mis met Friesland, de meerderheid kan gewoon Nederlands spreken.
Daarnaast, Fries is geen dialect, want het heeft een grammatica, bladiebladiebla. Het is maar dat je het weet.
Ik heb toch ook niet, alleen omdat ik zelf Fries ben, een hekel aan de rest van Nederland omdat het zo vol is, niet trots is op z'n eigen cultuur (niet dat ik trots ben op de mijne, ik ontkracht maar even een stereotype), of wat dan ook.
TS, je spreekt zelf ook een taal, hebt zelf ook een vlag.. ik snap het probleem niet
Zeg dat maar tegen die friezen, en niet zeuren om een paar typo's, dit is internet zo gaat dat hier, doe je verder weinig aan... Indien nodig typ ik 100 % (en dat is vast en zeker beter dan jij) correct ABN, ajuusquote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Leer eerst ABN voordat je iets post, mongool.
Ohja en kap eens met die smilies
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:43 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die friezen, en niet zeuren om een paar typo's, dit is internet zo gaat dat hier, doe je verder weinig aan... Indien nodig typ ik 100 % (en dat is vast en zeker beter dan jij) correct ABN, ajuus![]()
![]()
en nog 1 speciaal voor jou:![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef WesHell het volgende:
Friezen zijn stoer.
vannilesoep ga ergens anders zitten janken, wij worden echt beter van jou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |