ja dat ook, maar dat is een ander verhaelquote:
Tja.. niet iedereen durft onder Danny z'n bed te kruipenquote:Op maandag 20 maart 2006 03:44 schreef Megumi het volgende:
De servers staan in een goed bewaakte datacenter waar je niet zomaar in komt.
Dat laatste dus....quote:Op maandag 20 maart 2006 02:31 schreef bofneger het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de servers van Fok met een bijl worden ingehakt? Is er dan nog een backup? Of is er dan weer een downtime van een aantal dagen?
Hoezo 'of', ik denk dat een downtime van een aantal dagen sowieso aan de orde isquote:Op maandag 20 maart 2006 02:31 schreef bofneger het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de servers van Fok met een bijl worden ingehakt? Is er dan nog een backup? Of is er dan weer een downtime van een aantal dagen?
Een goed bewaakt datacenter...met nog een hoop andere klanten die daar ook rackspace hebben gehuurdquote:Op maandag 20 maart 2006 03:44 schreef Megumi het volgende:
De servers staan in een goed bewaakte datacenter waar je niet zomaar in komt.
Idd, alle post-counters weer op 0.quote:Op maandag 20 maart 2006 05:27 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt mij een zegening als alle ouwe bagger verdwijnt.
Gewoon lekker opnieuw beginnen.
Weken, eerder.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:31 schreef bofneger het volgende:
Of is er dan weer een downtime van een aantal dagen?
heerlijk lijkt me dat zeg!quote:Op maandag 20 maart 2006 06:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd, alle post-counters weer op 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |