abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18752613
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:26 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Liam vindt het nu ook een kut nummer

Op de site van een Engelse cdwinkel:

Always Outnumbered Never Outgunned
Prodigy - Release date: 16-8-2004 / XL
Nu maar hopen dat t waar is
pi_18804481
http://www.nekozine.co.uk/prodigynewalbum.html

Statement van Liam:

30th April 2004

hey neko --- the new prodigy album is finished!
we got 11 possibly 12 fist in the air traks .
it sounds sinister, electronic, trashy, sexy and fresh to my ears.
this album is about reminding people what the prodigy was always about---the beats and the music.
the vocals on this record are mostly used as an extension of the sound rather than the main focal point.
like jilted , keef and maxim were'nt involved musically and they are not on this album. ALL 3 of us will be together to do what we do and play this record live and rock it later in the year, we cant fukin wait!
you will probably begin to hear stuff early summer and the new album will hit in august. yeah -- more news to follow soon.

"if i was in world war 2 ,they'd call me spitfire!" Liam Prodigy

The album release date has been confirmed for 16th August 2004
pi_18807197
wtf dit is nog is goed nieuws
pi_18809141
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_18854396
Het wordt steeds beter! Promotiecampagne is begonnen dus binnen niet al te lange tijd zal de eerste single wel bekend gemaakt worden.

New Prodigy Album showcased
Published 29 04 2004

The long awaited follow up to The Prodigy's 1997 Fat Of The Land album was showcased in London Thursday, and fuelled rumours that Keith Flint's role in the band is diminishing.

Entitled Always Outnumbered Never Outgunned the six tracks included Lovebuzz, Girls, Wake Up, Hotride, Get Up Get Off, and 1965.

Produced by Liam Howlett the new tracks have a full on sexy, dirty beat with any vocals way down in the mix and no immediately obvious contribution from Keith Flint as frontman."
  FOK!fotograaf maandag 3 mei 2004 @ 13:12:24 #206
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_18854653
*WOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOEOEOEOE*
*Springt een gat in de lucht*
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  maandag 3 mei 2004 @ 13:27:48 #207
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_18854999
De nieuwe single van Gene Simmons wordt een cover van "Firestarter". De backing-track is grotendeels hetzelfde gebleven, alleen de zang is veranderd.
.
  maandag 3 mei 2004 @ 13:55:10 #208
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_18857658
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De nieuwe single van Gene Simmons wordt een cover van "Firestarter". De backing-track is grotendeels hetzelfde gebleven, alleen de zang is veranderd.
Die track is echt grappig, zang is behoorlijk veranderd Backing-track is gedaan door Overseer, bekend van nummer Supermoves uit de Matrix 2 Trailer.

Nieuwe single Survivor van Maxim is ook heel apart, veel gitaren en zang met effecten er overheen.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:09:35 #210
3500 Reefer
madness
pi_18882940
haroe.
pi_19592144
check dit: http://www.hmv.co.jp/product/detail.asp?LANG=en&sku=1848360

de nieuwe prodigy 12", alleen nog maar verkrijgbaar via Japan.

Liam gebruikte de tekst "If I was in World war 2 they'd call me Spitfire" in een forum op het web.

--->
the track "memphis belles" fits in with Liams statement about WWII and the Spitfire. The Memphis Belle was a bomber in WWII that was famous for bombing tons of stuff or something. Anyways, the plane is about 25 min from my house (I live in Memphis) and its fucking crazy to see that name as a prodigy track. I hope somebody puts it on the internet quick after they get it because I don't have a record player.
pi_19593472
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef mouzzer het volgende:
Het wordt steeds beter! Promotiecampagne is begonnen dus binnen niet al te lange tijd zal de eerste single wel bekend gemaakt worden.

New Prodigy Album showcased
Published 29 04 2004

The long awaited follow up to The Prodigy's 1997 Fat Of The Land album was showcased in London Thursday, and fuelled rumours that Keith Flint's role in the band is diminishing.

Entitled Always Outnumbered Never Outgunned the six tracks included Lovebuzz, Girls, Wake Up, Hotride, Get Up Get Off, and 1965.

Produced by Liam Howlett the new tracks have a full on sexy, dirty beat with any vocals way down in the mix and no immediately obvious contribution from Keith Flint as frontman."
Get off... is dat het Prince nummer?
pi_19609110
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef warpozio het volgende:

[..]

Get off... is dat het Prince nummer?
yeah right, waarom zou de Prodigy in godsnaam een Prince nr coveren????
They aint fucking BORIS!

denk na voordat je iets schrijft OK?
pi_19609137
quote:
Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Die track is echt grappig, zang is behoorlijk veranderd Backing-track is gedaan door Overseer, bekend van nummer Supermoves uit de Matrix 2 Trailer.

Nieuwe single Survivor van Maxim is ook heel apart, veel gitaren en zang met effecten er overheen.
Mouzzer, waar ben je nou?
is er nieuws over de nieuwe single release in Japan, ben je nergens te bekennen!
pi_19609169
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:52 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

Mouzzer, waar ben je nou?
is er nieuws over de nieuwe single release in Japan, ben je nergens te bekennen!
je bent dus geen echte hardcore fan, dat vermoedde ik al.....volg je posts al een jaar of drie.

nogmaals: de nieuwe single/promo is deze week uit in Japan.

Girlz/Memphis Belles.

they are back.
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:56:23 #216
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_19609215
Of goed lezen..... er staat namelijk "get up get off", terwijl de kleine man uit mineapolis een nummer heeft dat als "get off" bekend staat..............
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_19609268
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:54 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

je bent dus geen echte hardcore fan, dat vermoedde ik al.....volg je posts al een jaar of drie.

nogmaals: de nieuwe single/promo is deze week uit in Japan.

Girlz/Memphis Belles.

they are back.
en om het nog duidelijker te maken, voordat jij met de quote aan de haal gaat,
" IF I was In World War 2 they'd call me spitfire" slaat op de track Memphis Belles.
Een gevechtsvliegtuig uit WW2. Liam told us:

We wont come out until we have a fucking bomb to drop!

Ironisch genoeg droppen ze de bom nu als eerste in Japan. (en zoals je weet is Japan bekend met bombardementen)
pi_19609305
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Of goed lezen..... er staat namelijk "get up get off", terwijl de kleine man uit mineapolis een nummer heeft dat als "get off" bekend staat..............
tuurlijk, zo ken ik er nog wel een paar.

je naam lijkt erg op Dreckige Daisy uit de laatste show van Hans Teeuwen.
Ben jij dan ook een fatsig duits wijf dat op een tafel genomen wordt???
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:02:52 #219
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_19609346
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

tuurlijk, zo ken ik er nog wel een paar.

je naam lijkt erg op Dreckige Daisy uit de laatste show van Hans Teeuwen.
Ben jij dan ook een fatsig duits wijf dat op een tafel genomen wordt???
Ja...............
pi_19609376
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:02 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Ja...............
ah, snap je hem?
pi_19609399
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:02 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Ja...............
ook Prodigy fan overigens?
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:10:46 #222
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_19609522
Fan zou ik mezelf niet willen noemen, daarvoor vind ik ook genoeg dingen niet goed van ze... maar ben zeker liefhebber van een aantal albums, ben ook erg benieuwd naar het nieuwere werk!
pi_19609621
ik neem het hier wel even over van Mouzzer. want die is na 3 jaar nergens meer te bekennen als er echt nieuws is.

Iemand de nieuwe single al gehoord???
pi_19609663
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Fan zou ik mezelf niet willen noemen, daarvoor vind ik ook genoeg dingen niet goed van ze... maar ben zeker liefhebber van een aantal albums, ben ook erg benieuwd naar het nieuwere werk!
super! join the club. ik ben al sinds mn 10e fan (ben nu 24).
heb iedere scheet die ze hebben uitgebracht in mn kast staan

nieuwe album is overigens volledig anders dan de vorige. Geen tracks meer a la Firestarter!
Die schreeuwlelijk Keith FLint is zowieso niet meer op de plaat te horen
pi_19609688
Ben benieuwd. Heb hun vorige albums ook allemaal dus ik wacht met smart op deze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')