Nu maar hopen dat t waar isquote:Op woensdag 28 april 2004 19:26 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Liam vindt het nu ook een kut nummer![]()
Op de site van een Engelse cdwinkel:
Always Outnumbered Never Outgunned
Prodigy - Release date: 16-8-2004 / XL
Die track is echt grappig, zang is behoorlijk veranderdquote:Op maandag 3 mei 2004 13:27 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De nieuwe single van Gene Simmons wordt een cover van "Firestarter". De backing-track is grotendeels hetzelfde gebleven, alleen de zang is veranderd.
Get off... is dat het Prince nummer?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef mouzzer het volgende:
Het wordt steeds beter! Promotiecampagne is begonnen dus binnen niet al te lange tijd zal de eerste single wel bekend gemaakt worden.
New Prodigy Album showcased
Published 29 04 2004
The long awaited follow up to The Prodigy's 1997 Fat Of The Land album was showcased in London Thursday, and fuelled rumours that Keith Flint's role in the band is diminishing.
Entitled Always Outnumbered Never Outgunned the six tracks included Lovebuzz, Girls, Wake Up, Hotride, Get Up Get Off, and 1965.
Produced by Liam Howlett the new tracks have a full on sexy, dirty beat with any vocals way down in the mix and no immediately obvious contribution from Keith Flint as frontman."
yeah right, waarom zou de Prodigy in godsnaam een Prince nr coveren????quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:56 schreef warpozio het volgende:
[..]
Get off... is dat het Prince nummer?
Mouzzer, waar ben je nou?quote:Op maandag 3 mei 2004 15:32 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Die track is echt grappig, zang is behoorlijk veranderdBacking-track is gedaan door Overseer, bekend van nummer Supermoves uit de Matrix 2 Trailer.
Nieuwe single Survivor van Maxim is ook heel apart, veel gitaren en zang met effecten er overheen.
je bent dus geen echte hardcore fan, dat vermoedde ik al.....volg je posts al een jaar of drie.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:52 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
Mouzzer, waar ben je nou?
is er nieuws over de nieuwe single release in Japan, ben je nergens te bekennen!
en om het nog duidelijker te maken, voordat jij met de quote aan de haal gaat,quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:54 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
je bent dus geen echte hardcore fan, dat vermoedde ik al.....volg je posts al een jaar of drie.
nogmaals: de nieuwe single/promo is deze week uit in Japan.
Girlz/Memphis Belles.
they are back.
tuurlijk, zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Of goed lezen..... er staat namelijk "get up get off", terwijl de kleine man uit mineapolis een nummer heeft dat als "get off" bekend staat..............
Ja...............quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
tuurlijk, zo ken ik er nog wel een paar.
je naam lijkt erg op Dreckige Daisy uit de laatste show van Hans Teeuwen.
Ben jij dan ook een fatsig duits wijf dat op een tafel genomen wordt???
ah, snap je hem?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja...............![]()
ook Prodigy fan overigens?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:02 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja...............![]()
super! join the club. ik ben al sinds mn 10e fan (ben nu 24).quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Fan zou ik mezelf niet willen noemen, daarvoor vind ik ook genoeg dingen niet goed van ze... maar ben zeker liefhebber van een aantal albums, ben ook erg benieuwd naar het nieuwere werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |