abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:20:00 #226
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_19609710
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:17 schreef londonbreakz het volgende:
Geen tracks meer a la Firestarter!
Die schreeuwlelijk Keith FLint is zowieso niet meer op de plaat te horen
Kijk, dat noem ik nou nog eens goed nieuws!!
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_19610170
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Kijk, dat noem ik nou nog eens goed nieuws!!
yep! Ook Maxim is niet te horen op het album. (laat hem maar live bleren)

hele album is gemaakt in Reason. Gebruik ik zelf ook:

http://www.propellerhead.se

best thing since sliced bread.
pi_19610333
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 10:02 schreef haaahaha het volgende:
Op www.brainkiller.it kun je trouwens vaak leuke dingen downloaden.
Nu staan er bv mp3's van Prodigy live at Big Day Out in Auckland van 18.01.2002.
ik was dit jaar op Big Day Out in Auckland.
vette show van Aphex Twin en Metallica gezien.
pi_19612278
je kunt de nieuwe Prodigy single nu in NL bestellen (als je een platenspeler hebt)

http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=580325
pi_19613927
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:54 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

je bent dus geen echte hardcore fan, dat vermoedde ik al.....volg je posts al een jaar of drie.

nogmaals: de nieuwe single/promo is deze week uit in Japan.

Girlz/Memphis Belles.

they are back.
*lol* Ik ben er nog wel hoor, alleen niet altijd een computer tot mij beschikking door de vriendelijke eikels van Dell. D'r zitten een paar foutjes in de postings, denk na voordat je iets post

Girls/ Memphis Bells is GEEN single. Het is een 2 track album sampler, voornamelijk voor distributeurs etc als voorproefje van wat ze kunnen verwachten (eventueel hun inkoop op aanpassen) Er is nog geen enkel nieuws over wat de single wordt, denk wel dat er eentje aankomt over maandje ofzo.

Girls en Memphis Bells zijn dus iig wel nummers die op het album staat. Ondertussen zijn er zo'n 15 mogelijke titels rondgegaan, er komen 11 a 12 nummers op het album.

"We wont come out until we have a fucking bomb to drop!" dit zei Liam in 2001 ofzo, nog voor Baby's got a temper en dat was geen bom maar meer een rotje.

" IF I was In World War 2 they'd call me spitfire" Zei Liam zo'n maand geleden toen hij bekend maakte dat album af was er release op 16/8 is. Het thema blijft wel bij oorlog, Memphis Bells was bijvoorbeeld een van de 2 vliegtuigen die atoombom op Japan gooiden.

Album is gemaakt met Reason maar niet alleen maar met Reason. En met NLstore is het wel ff afwachten of ze hem echt kunnen leveren heb wel vaker gehad dat ze dingen op hun site hebben staan die niet leverbaar bleken.

In ieder geval is men begonnen met de promo campagne en dat is alleen maar goed nieuws, er is nog geen enkele track uitgelekt tot nu toe dus hoe het gaat klinken is nog afwachten, schijnt industrieler te zijn.

En nu ga ik weer aan het werk
pi_19614973
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

*lol* Ik ben er nog wel hoor, alleen niet altijd een computer tot mij beschikking door de vriendelijke eikels van Dell. D'r zitten een paar foutjes in de postings, denk na voordat je iets post

Girls/ Memphis Bells is GEEN single. Het is een 2 track album sampler, voornamelijk voor distributeurs etc als voorproefje van wat ze kunnen verwachten (eventueel hun inkoop op aanpassen) Er is nog geen enkel nieuws over wat de single wordt, denk wel dat er eentje aankomt over maandje ofzo.

Girls en Memphis Bells zijn dus iig wel nummers die op het album staat. Ondertussen zijn er zo'n 15 mogelijke titels rondgegaan, er komen 11 a 12 nummers op het album.

"We wont come out until we have a fucking bomb to drop!" dit zei Liam in 2001 ofzo, nog voor Baby's got a temper en dat was geen bom maar meer een rotje.

" IF I was In World War 2 they'd call me spitfire" Zei Liam zo'n maand geleden toen hij bekend maakte dat album af was er release op 16/8 is. Het thema blijft wel bij oorlog, Memphis Bells was bijvoorbeeld een van de 2 vliegtuigen die atoombom op Japan gooiden.

Album is gemaakt met Reason maar niet alleen maar met Reason. En met NLstore is het wel ff afwachten of ze hem echt kunnen leveren heb wel vaker gehad dat ze dingen op hun site hebben staan die niet leverbaar bleken.

In ieder geval is men begonnen met de promo campagne en dat is alleen maar goed nieuws, er is nog geen enkele track uitgelekt tot nu toe dus hoe het gaat klinken is nog afwachten, schijnt industrieler te zijn.

En nu ga ik weer aan het werk
hey vriend, je hoeft niet al je kennis te droppen hoor.
je bent niet de enige die al jaren op Nekozine rondhangt.

en ik geloof wel dat het een CD-single wordt.
En een download op de XL-site.

[ Bericht 1% gewijzigd door londonbreakz op 03-06-2004 15:56:30 ]
pi_19615299
anyway, i don't care what you call it.

But to me a 2-full track 12" which is available in stores in Japan and Holland is a single.
pi_19622233
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 10:44 schreef londonbreakz het volgende:
yep! Ook Maxim is niet te horen op het album. (laat hem maar live bleren)
Er is niks mis met Maxim, luister maar naar mindfields
pi_19632441
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:03 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

hey vriend, je hoeft niet al je kennis te droppen hoor.
je bent niet de enige die al jaren op Nekozine rondhangt.

en ik geloof wel dat het een CD-single wordt.
En een download op de XL-site.
Als je er ook rondhangt waarom zet je dan niet gelijk de juiste feiten neer?

Girls wordt geen cd-single, het is een album sampler. En die zullen ze zeker niet als download op de site zetten terwijl de 12" in de winkels ligt, misschien een 30 seconden sample maar meer niet.
pi_19647390
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:11 schreef londonbreakz het volgende:
je kunt de nieuwe Prodigy single nu in NL bestellen (als je een platenspeler hebt)

http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=580325
Hey tof!! Thx!!
pi_19647867
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 08:19 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Girls wordt geen cd-single, het is een album sampler. En die zullen ze zeker niet als download op de site zetten terwijl de 12" in de winkels ligt, misschien een 30 seconden sample maar meer niet.
Ik hoop niet dat ze Girls van Beastie Boys ala mental theo hebben gecovered ofzo
pi_19700749
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 08:19 schreef mouzzer het volgende:

[..]

for some reason i hate you Mouzzer.

je spreekt jezelf wel tegen trouwens. Als die 12"in de winkel ligt zal ie ook als download te koop zijn op de XL-site. Steeds meer tracks worden ook als download ter betaling aangeboden. Gewoon een legale download dus.
pi_19700787
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 20:12 schreef Born_2B_Scorned het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ze Girls van Beastie Boys ala mental theo hebben gecovered ofzo
mental theo? noem die naam svp niet in een Prodigy-topic.
pi_19700839
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:10 schreef Vogelman het volgende:

[..]

Er is niks mis met Maxim, luister maar naar mindfields
ik bedoel Maxim als producer. ik vind zijn tracks weinig inspirerend. Mindfiels is een Liam Howlett productie. Liam Howlett kan zelfs Andre Hazes goed laten klinken.
pi_19702997
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:32 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

for some reason i hate you Mouzzer.

je spreekt jezelf wel tegen trouwens. Als die 12"in de winkel ligt zal ie ook als download te koop zijn op de XL-site. Steeds meer tracks worden ook als download ter betaling aangeboden. Gewoon een legale download dus.
*hehe* hoezo?

Nee ik spreek mezelf helemaal niet tegen, jij had nergens neergezet dat het om legale download ging. En dat zie ik XL ook niet doen, zeker niet met een album sampler, ze doen het op dit moment voor geen van hun artiesten. Misschien dat het uiteindelijk wel zal gebeuren door andere sites die legaal muziekdownloads aanbieden als er een officiele single uitgebracht is maar daar is nog geen enkel teken van. Wel heeft Martin James het album al gehoord en dit was zijn reactie:

Finally, what I can tell you about the album is it really is very electronic. liam's taken the essence of jilted and developed it into something that's far harder than FOTL. there's loads of the humour that made old prod sound so good. 'Girls' is such a cool but dirty electro grooveand trainspotters are gonna cream over the mad middle section of 'Sandstorm'. 'Memphis Bells' (no E) is like fucked up Timbaland.... forget about 'Trigger' and the other bgat era tracks, they're long gone... this is a fresh prodigy sound... the essence recaptured, reclaimed and reinvented. The king of the beats is back.

Klinkt veelbelovend!
pi_19704417
Ben erg benieuwd naar Girlz. Heb de single in bestelling!!
pi_19724409
quote:
Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Redux het volgende:
Sweet!!!
pi_19724494
...

[ Bericht 97% gewijzigd door londonbreakz op 09-06-2004 09:18:25 ]
pi_19724659
quote:
Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Redux het volgende:
Ik hoop dat je hem ook zult ontvangen maar denk het eigenlijk niet.
pi_19727135
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:44 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ik hoop dat je hem ook zult ontvangen maar denk het eigenlijk niet.
Waarom niet?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:24:26 #246
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_19730627
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:35 schreef londonbreakz het volgende:

[..]

ik bedoel Maxim als producer. ik vind zijn tracks weinig inspirerend. Mindfiels is een Liam Howlett productie. Liam Howlett kan zelfs Andre Hazes goed laten klinken.
toch vind ik maxim's album niet slecht ofzo, het is misschien wat te expirimenteel of te simpel, het had breder uitgewerkt kunnen worden, maar er staan leuk geluiden op.

ook die andere gast.. (hoe heetie ook alweer, die lange neger) maakte leuke nummertjes met flightcrank.

natuurlijk is liam het goedst bezig

ik heb alleen nog niks van keith gehoord. ik vind em ook erg overschat. zeker in de tijd van FOTL altijd maar op de voorgrond staan (ja, marketing enzo) en een beetje blêren.
veel geschreeuw, weinig wol ofzo.
hij had danser moeten blijven denkik

goed nieuws wel dat ze niet de kant van baby's got a temper op gaan
toen ik dat nummer hoorde had ik alle hoop ongeveer opgegeven.

nu is er wel nog hoop

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:29:25 #247
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_19730742

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_19730804
Die lange heet Leeroy Thornhill en heeft een kicken EP gemaakt: [GEZ] Longman EP
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:34:06 #249
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_19730887
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:31 schreef Redux het volgende:
Die lange heet Leeroy Thornhill en heeft een kicken EP gemaakt: [GEZ] Longman EP
oh, die ken ik niet
ik ken alleen wat nummers die hij als flightcrank gedaan heeft..

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_19746116
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:17 schreef Redux het volgende:

[..]

Waarom niet?
het schijnt dat ie erg moeilijk leverbaar is.
Als je em wel ontvangt heb je dus een collectors item!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')