Kijk, dat noem ik nou nog eens goed nieuws!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:17 schreef londonbreakz het volgende:
Geen tracks meer a la Firestarter!
Die schreeuwlelijk Keith FLint is zowieso niet meer op de plaat te horen![]()
yep! Ook Maxim is niet te horen op het album. (laat hem maar live bleren)quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou nog eens goed nieuws!!
ik was dit jaar op Big Day Out in Auckland.quote:Op donderdag 22 januari 2004 10:02 schreef haaahaha het volgende:
Op www.brainkiller.it kun je trouwens vaak leuke dingen downloaden.
Nu staan er bv mp3's van Prodigy live at Big Day Out in Auckland van 18.01.2002.
*lol* Ik ben er nog wel hoor, alleen niet altijd een computer tot mij beschikking door de vriendelijke eikels van Dell. D'r zitten een paar foutjes in de postings, denk na voordat je iets postquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:54 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
je bent dus geen echte hardcore fan, dat vermoedde ik al.....volg je posts al een jaar of drie.
nogmaals: de nieuwe single/promo is deze week uit in Japan.
Girlz/Memphis Belles.
they are back.
hey vriend, je hoeft niet al je kennis te droppen hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
*lol* Ik ben er nog wel hoor, alleen niet altijd een computer tot mij beschikking door de vriendelijke eikels van Dell. D'r zitten een paar foutjes in de postings, denk na voordat je iets post
Girls/ Memphis Bells is GEEN single. Het is een 2 track album sampler, voornamelijk voor distributeurs etc als voorproefje van wat ze kunnen verwachten (eventueel hun inkoop op aanpassen) Er is nog geen enkel nieuws over wat de single wordt, denk wel dat er eentje aankomt over maandje ofzo.
Girls en Memphis Bells zijn dus iig wel nummers die op het album staat. Ondertussen zijn er zo'n 15 mogelijke titels rondgegaan, er komen 11 a 12 nummers op het album.
"We wont come out until we have a fucking bomb to drop!" dit zei Liam in 2001 ofzo, nog voor Baby's got a temper en dat was geen bom maar meer een rotje.
" IF I was In World War 2 they'd call me spitfire" Zei Liam zo'n maand geleden toen hij bekend maakte dat album af was er release op 16/8 is. Het thema blijft wel bij oorlog, Memphis Bells was bijvoorbeeld een van de 2 vliegtuigen die atoombom op Japan gooiden.
Album is gemaakt met Reason maar niet alleen maar met Reason. En met NLstore is het wel ff afwachten of ze hem echt kunnen leveren heb wel vaker gehad dat ze dingen op hun site hebben staan die niet leverbaar bleken.
In ieder geval is men begonnen met de promo campagne en dat is alleen maar goed nieuws, er is nog geen enkele track uitgelekt tot nu toe dus hoe het gaat klinken is nog afwachten, schijnt industrieler te zijn.
En nu ga ik weer aan het werk
Er is niks mis met Maxim, luister maar naar mindfieldsquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:44 schreef londonbreakz het volgende:
yep! Ook Maxim is niet te horen op het album. (laat hem maar live bleren)
Als je er ook rondhangt waarom zet je dan niet gelijk de juiste feiten neer?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:03 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
hey vriend, je hoeft niet al je kennis te droppen hoor.
je bent niet de enige die al jaren op Nekozine rondhangt.
en ik geloof wel dat het een CD-single wordt.![]()
En een download op de XL-site.
Hey tof!! Thx!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:11 schreef londonbreakz het volgende:
je kunt de nieuwe Prodigy single nu in NL bestellen (als je een platenspeler hebt)
http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=580325![]()
Ik hoop niet dat ze Girls van Beastie Boys ala mental theo hebben gecovered ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je er ook rondhangt waarom zet je dan niet gelijk de juiste feiten neer?
Girls wordt geen cd-single, het is een album sampler. En die zullen ze zeker niet als download op de site zetten terwijl de 12" in de winkels ligt, misschien een 30 seconden sample maar meer niet.
for some reason i hate you Mouzzer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:19 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Als je er ook rondhangt waarom zet je dan niet gelijk de juiste feiten neer?
Girls wordt geen cd-single, het is een album sampler. En die zullen ze zeker niet als download op de site zetten terwijl de 12" in de winkels ligt, misschien een 30 seconden sample maar meer niet.
mental theo? noem die naam svp niet in een Prodigy-topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:12 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze Girls van Beastie Boys ala mental theo hebben gecovered ofzo
ik bedoel Maxim als producer. ik vind zijn tracks weinig inspirerend. Mindfiels is een Liam Howlett productie. Liam Howlett kan zelfs Andre Hazes goed laten klinken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:10 schreef Vogelman het volgende:
[..]
Er is niks mis met Maxim, luister maar naar mindfields![]()
*hehe* hoezo?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:32 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
for some reason i hate you Mouzzer.
je spreekt jezelf wel tegen trouwens. Als die 12"in de winkel ligt zal ie ook als download te koop zijn op de XL-site. Steeds meer tracks worden ook als download ter betaling aangeboden. Gewoon een legale download dus.
Sweet!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Redux het volgende:
Ben erg benieuwd naar Girlz. Heb de single in bestelling!!
Ik hoop dat je hem ook zult ontvangen maar denk het eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:01 schreef Redux het volgende:
Ben erg benieuwd naar Girlz. Heb de single in bestelling!!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem ook zult ontvangen maar denk het eigenlijk niet.
toch vind ik maxim's album niet slecht ofzo, het is misschien wat te expirimenteel of te simpel, het had breder uitgewerkt kunnen worden, maar er staan leuk geluiden op.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:35 schreef londonbreakz het volgende:
[..]
ik bedoel Maxim als producer. ik vind zijn tracks weinig inspirerend. Mindfiels is een Liam Howlett productie. Liam Howlett kan zelfs Andre Hazes goed laten klinken.![]()
oh, die ken ik nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:31 schreef Redux het volgende:
Die lange heet Leeroy Thornhill en heeft een kicken EP gemaakt: [GEZ] Longman EP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |