quote:b]Op zondag 19 maart 2006 22:32 schreef moz het volgende:[/b]
het is een neger! Niet dat ik een racist of een regelmatige bezoeker van stormfront ben, maar toch knakte er iets. Het vreselijke beeld wat ik voor me kreeg. Je gaat toch visualiseren.
Kijk en daar heb je de kern van deze zaak te pakkenquote:Ben ik nu een lul om zo te denken? Woon ik in een gehucht waar negers nog steeds een trekpleister zijn? Waarom bekommer ik me uberhaubt over het geluk van een ex...
Ik heb teveel van jouw reacties gelezenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef SHE het volgende:
Je bent geen racist, maar vind daten van negers wel " afdalen naar een bepaald niveau" ?
Dude, volgens mij heb jij nog maar net rechtop leren lopen he?
Het is niet dat ik neerkijk op negers. Maar ik sorteer ze in 2 types. Het soort mensen waar ik graag mee omga, en de types van TMF. En als ik die laatste opnoem vind ik het erg jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Aventura het volgende:
Het is erger om het af te leggen tegen een 'neger' dan tegen een ander blank manspersoon?
dus jij kent de negert in kwestie?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef moz het volgende:
[..]
Het is niet dat ik neerkijk op negers. Maar ik sorteer ze in 2 types. Het soort mensen waar ik graag mee omga, en de types van TMF. En als ik die laatste opnoem vind ik het erg ja
... Jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dus jij kent de negert in kwestie?
Het is idd tijd mijn horizon te verbreden...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef electricity het volgende:nouja. hoef je haar ook niet meer terug he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |